Correeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeu!!¡¡ Avui surt l'Home dels Nassos!!!¡¡ quina poooooooooooooooooooooooooor!!¡¡ XD

Oh yeah!!¡¡ Hola petitonetes i petitonets meus!!¡¡ Com esteu?¿ Supaaaaaaa, no?¿ I tant, que avui s'acaba l'any...i en comença un de parell XD...curiós, un any si i un any no, jajajaja. En fi. Per què dic això de l'Home dels Nassos?¿ Doncs perquè quan vaig descobrir que tenia ZERO misteri...em vaig desil·lusionar bastant...clar, que tamb´em vaig quedar molt més tranquil·la. Era incapaç d'imaginar-me un home amb tants nassos com dies tenia l'any...jeje...aquestes coses només em passen a mi ^^...la qüestió es que, després de molt voler-ho, per fi...si, PER FI escric l'últim dia de l'any. Però la cosa sorprenent no és aquesta...el sorprenent es que ho he recordat sense cap problemo!!¡¡...¬¬...vale, vale, si, tenia l'ordiandor a mà, estava passant a net una redacció d'anglès i he pensat en en Kurama (ja, associacions rares del cagar, però sóc així, que hi farem...XD)...recordant una cosa que va dir...i m'he dit "Va Nalataia, publica-ho al blog, que segur que a ningú li interessa una merda el que en Kurama digués, només a tu t'importen aquestes coses"...i així he fet, amb el resultat final d'una entrada de fi d'any per totes i tots ^^.
A més, no m'espero a fer-ho aquesta tarda perquè estaré fent el postre per demà. Aviam, no es que sigui complicat ni res del més enllà però quan fa poc el vam fer amb la Kireko, la seva mare ens va recomanar fer-lo el dia abans per deixar-lo reposar i tal...així que penso fer el mateix: deixar-lo reposar, si senyora!!¡¡ Motiu pel qual aquesta tarda escriurà al blog la vostra tia la calva...ay, no, que no podeu XD només JO tinc lliçència per fer-ho mwahahahahahahahahahahahaha....que sola me siento sniff sniff ;-( ...per cert, estaria bé que algú recomanés un clip, no sé, por eso de no ser yo la voz cantante del corral, eh!!¡¡ hum
Per cert, que vull donar les gràcies a l'Esfera...amb ell ja tinc UN seguidor!!¡¡ Bien!!¡¡ Ara només falta que algú altre s'hi apunti...i acabré de sentir-me patètica del tot!!¡¡....jajajajajaja...no, no, és broma Tubercles, que jo sé que ningú es fa el meu seguidor per vergonya a que l'assenyalin pel carrer XD, no patiu...passa que l'Esfera no te vergonya jajajajaja XD....ainxs. Òndia!!¡¡ Ja vaig dir que em funcionava de nou el messenger?¿ No?¿ Crec que si...en tot cas, ja en tinc. No és el de Microsoft però fa la mateixa funció: que la meva germana deixi de donar la tabarra amb allò de "Tata, quan posarás el messenger?¿" o "Tata, per què no funciona el messenger?¿" i bla bla bla...va, no, que s'ha portat molt bé pobreta, un aplaudiment per ella!!¡¡ PLAS PLAS PLAS PLAS!!¡¡ Oh, que bé se sent una després de fer una bona obra...XD

Bé, petites i petits ràfagues d'aire fresc del matí, la Mama marxa, que ha de seguir fent cosetes d'anglès...porque claro, con ordenador no, verdad?¿...mala bruixa...Total, que em toca fer-ho a mà ^^U. Ja sabeu que la Mama us estima moooooooooooolt a totes i tots....i, a més, SOU TOTS MOLT MACOS!!¡¡ [en serio, un dia els de "Al matí i la mare que el va parir" em llançaran a la cara una querella criminal amb premeditació, traïdoria (o alevosía que sona millor XD) i nocturnitat per plagi...bah, dos pedres XD]. Dw!!!¡¡

Ja ns llegirem!!!! Ciao!!!!


The more impatient we are, the more mistakes we make...(ala, pose clavada XD)

Comentaris

  1. Espero que t'en recordessis del sucre JAJAJJAJAJAJJAAJA XDDDDD
    N'emde fer un altre que esta molt booooooooooooooooooooo.

    ResponElimina
  2. El dijous q ve potser paso per Horta i vaig a buscar té. Ja t'avisaré, ok?¿ ^^

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Comenta, és gratuït! Però vigila, que si no m'agrada... ja pots còrrer, buahahaha!

El Tuberclefòssil més visitat

Aires de rereguarda