"Absolutamente"...em pots explicar q significa aquest "absolutamente"?¿

Olaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!¡¡ I'm ALIIIIIIIIIIIIIIIIIVE!!¡¡ Si, sóc akí, estic viva....i ja he fet l'exàmen d Gen.Mol.....i encara q no se com haurà anat......sóc lliureeeeeeeeeeee!!¡¡ no més estudiar, no més dormir poc (vale, mentida....he dormit tot l q he volgut i he acabat fins al cul!!¡¡)...i espereu un moment q vaig a fer el te.
Pues té en manoooo.....a ver, a q huele la libertad?¿?¿ dons no ho sé, xo us puc dir a q NO oloren els núvols: a mujer feliz en plena menstruación, a ESO NO huelen las nubes......I dsprs d'aixóóóóóóóó: RES.

La veritat, no tinc gaire a dir, han passat pokes coses dsd q vaig acabar ls pràktikes a CERBA...i ls q em van passar allà tmpok les explicaba XD.
El cas s q no tinc res a fer, i ho dic literalment xq, si tot va bé, la carrera està finita....i el tema treball ¬¬....ja se sap, la crisi ha fet molt d mal, així q no em qeda altra q esperar, esperar i tocar la pera als veins d dalt, q falta fa. I tot aixó es fa una mica costa amunt, sabeu?¿ vull dir: i ara, Q?¿!!¡ estoy n ascuas...y , para colmo, me dejan solita n casa....no hi ah dret!!¡¡ jo q pensaba "arribaras i estaran la mama i la tata a casa"....pues NO. Soleta, en la immensitat de la sopa q és el meu cervell re-escalfat x la calor esgotadora del migdia....uaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!¡¡...un xarrup de te...està bo el cabrón...xarrup de te...mmmmmhhhhhh...xarrup de te...oh, s'ha acabat el te.


Me da q estoy divagando un poco....joooo, es q no tinc res x explicaaaar!!¡¡ qina merda, no hi ha res interessant al món q jo pugui criticar o explicar o criticar!!¡¡ o és just (vale, error de transcripció...falta una "n"...sé q podria haver esborrat i tal...xo...es q han trucat al timbre d la porta i...ja sabeu la resta). Tengo dos piernas como dos morcillas!!¡¡ mwahahahahahahahahahahahahaha i no ho dic x mi: crisi d'identitat de la petita d la casa....q ve morcillas dnd no toca, ainxs si mirase mis piernas!!¡¡ ehh, espera....las ha vist, i resulta q jo estic més bona q ella...¬¬...akesta noia te problemes mentals greus...morcillas, ja.


En fi...q no tonc res a dir. Ho dexo aki...dw!!¡¡ Sou tots molt macooooooooooos!!¡¡


Ja ns llegirem!!!! Ciao!!!!



YAHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!¡¡

Comentaris

El Tuberclefòssil més visitat

Aires de rereguarda