L'ACE ES FILL D'EN ROGER!!!¡¡ UOOOOOOOOOOOO!!¡¡

Ho haveu vist?¿ Ho haveu vist?¿ La mare que el va parir!!¡¡ One Piece ja sembla un culebrón sudamericà!!¡¡ q si aket es fill de l'altre, q si l'atre es cosí d'akell......jodeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer!!¡¡ Ara resulta q no és en Luffy el centre d totes les mirades, q tot el q ens han fet creure fins ara, el q tots sospitavem...era una bola!!¡¡ l'Ace...era l'Ace...O__O no tinc paraules x axó...em trec el barret davant l'Oda...si senyor, l'has clavat, oh yeah. Com s'ho prendrà en Luffy?¿ aaahhhhh...dsprs d la publicitat, més XD.


Jojojojojojojojo...dons no, dsprs no n'hi ha més, xq axó és tot l q se...i prou. Bueno, potser....hi ha rumors q conecten ls mares d'en Luffy i l'Ace...xo claro, no se sap xq l'Oda no suelta prenda. Només espero q no mati a l'Ace, xq aleshores si q es lia gorda...vaja, q si ens maten al fill dl Rei dl Pirates...qin futur li espera a la pirateria?¿?¿!!¡¡ dons l nostre senchooooooooooooou!!¡¡ muajajajaja. Un altre dia, més. Feu bondat..i ja sabeu q sou tots moooooooolt macos!!¡¡


P.D: Dsprs diran...jo ni sospitava d la relació Ace-Roger....xo ls faccions parlaven soles..i axó si ho vaig veure, muajajajajajaja

Ja ns llegirem!!!! Ciao!!!!

P.D: Demà despotricaré d Harry Potter...así q cojeos a la silla.


com li poden fer aixó a l'Ace?¿!!¡¡ Aaaaaaaaaaaaaaaaahhh!!¡¡ No a la pena d mort!!¡¡ XD

Aquesta ja em mola més...oh yeah!!¡¡ ainxs, quien fuese llama xa caldear ese cuerpo co*o!!¡¡ XD

Comentaris

El Tuberclefòssil més visitat

Aires de rereguarda