Vale...axò és una prova, no sé com anirà, xò si surt bé...jojojojojo

Ola Tubercles...dns despres dl l'enllaç d'ahir, vaig pensar "xq no penjes els videos tu matexa?¿" ...i la resposat va ser "xq no en tinc" xò despres em vaig dir "dons descarrega!!¡¡" ...jojojojo, i axò és l q faré...xo d moment us haureu d conformar mb alguna cosa q tingui x akí, xq primer haig d'aprendre com fer-ho jejejeje. Dons desitjeu-me sort!!¡¡


Provaré sort amb Claymore (gentileza d RedLineSP ^^) ...tot serà q la cosa no tiri XD...xo s'ha d ser optimista, q tot arriba!!¡¡ tirar la tovallola a la primera d canvi no fa per mi...i no hauria d fer x ningú (wenu, x algú si, q sinó seriem tots massa emprenedors...i no rules)...estik esperant l vídeo xq, al final, no penajré alguna d ls coses q tink x akí...sinó q l'opening d Claymore l'haig d baxar, per tant...in progress...10 minuts...x cert,q us ha semblat el nou OP d One Piece?¿....si, ja sé, l grup q canta és com una mika....daixò....ppfff....canten XD...xo m'agrada, a més, jo q tink molt instint i m'autospoilerejo ls coses...crec q ha descobert quelcom essencial d l'anime...si, si, si!!¡¡...només veure l'op vaig fer "Òstiaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!¡¡" jejejeje, tot serà q no sigui el q penso, xo vists els antecedents...¬¬...no vaig tan equivocada, nops. A més, la surprise va ser doble xq no només vaig descobrir axò primer q us he dit sinó q vaig veure l'Ace així com molt moix...i dsprs d fullejar el cap.542, confirmo autosospites, seps...mal, maaaaaaaaaaaaaaaaaaal!!¡¡...i a sobre en Cocodrile lluita colze mb colze mb n Luffy...buuuuf!!¡¡ Siusplau, dsd akí faig una crida a PlanetaDeAgostini: A VEURE SI ESPAVILEU, COLLONS!!¡¡ ...4 minuts...i seguim aquí, waiting...2 minuts...(tot xq no surti bé la cosa ^^U) ...ja està...a veure com surt la cosa, muajajajajajajajaja. Weno, Tuberclets...na niiiiiiiiiiiiiiiiiit!!¡¡
Ja ns llegirem!!!! Ciao!!!!


Avui...Kuramaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!¡¡ (es q akesta tarda estava pensant en ell i m'ha entrat l'adicció XD)

Comentaris

Publica un comentari a l'entrada

Comenta, és gratuït! Però vigila, que si no m'agrada... ja pots còrrer, buahahaha!

El Tuberclefòssil més visitat

Aires de rereguarda