uolaaaaaaaaaaaas!!¡¡

mare meva!!¡¡ quant d temps sns passar x akí!!¡¡...segur q ja m'heu oblidat, a q si?¿ pues mal, muy mal...jo q em preocupo x vosaltres i penso "segur q sns ls meves tonteries s'aburreixen com una ostra" i vosaltres va...i me borrais d vuestra memoria..así, como qien hace un reset!!¡¡ ¬¬ malditos!!¡¡...vendetta...farfalla...farfalla vendetta!!¡¡...n fin, q estik a la uni, i tampok es q vagi sobrada d temps...xo he pensat "et pasaras x akí i a veure q hi pots posar n qüestió d 3/4"....i ja veureu, sortirà na cosa més rara....nkara q, en realitat, hauria d'estar estudiant o, si més no, repasant sanitària...xo es q em fa una mandra!!¡¡ a més....mb internet gratis, d línia ràpida (bueno, a dies....xq si es tracta d baixar Hetalia o One Piece...li costa un colló) i akestes coses q te la uni...pueeeeeees....és molt llaminer ^^. Total, q estic akí...i vosaltres no, xo no penseu, q la Txell i la Lenaly m'estan fent companyia n akests moments...via msngr, xo no dexa d ser companyia, no?¿...pues he dicho.


El cas s q sns haver fet toxico...l matí (o el q qedava d'ell) s'ha fet terriblement aburrit....molt. D debó q he intentat estudiar micro...i no penseu, q ho he fet...xo arriba un punt en l q no puc més, i em canso...i aleshores començo a rallar-me i a mirar al meu voltant...i a pensar. I pensar és perillós, xq comences a plantejar-te el futur, a pensar q faras quan acabis la carrera...i t'entra l'ansietat post-finaldecarrera, i axò no és bo, gens ni mica. I quan et canses d'emparanoiar-te...et qedes mirant a l'infinit, q no és l'infinit, sinó la paret d davant d gestió acadèmica i, aleshores, recordes q estaves fent algo important...total, q mires d nou el full q tens sota l nas i veus un totxo interminable d'apunts x estudiar xl dia 25...i t'agafa l mal d cap d nou...i als cinc minuts, ja tornes amb la paranoïa cerebral. I axí vas fen fins q mires l'hora i dius "merda...el micro estarà fins dalt", i corres, molt...massa fins al punt d'ensopegar-te mb la teva ombra i estar a punt d caure...xo tens sort i no te la fots (no com la Kumba q se la fot al metro...lo agrada lluir-se XD)...total, q arribes al microo i..tachan!!¡¡...no hi ha ningú. Conclusió: Estaries millor a casa.


Dons si...xq si reculem na mika n l temps, podem comprovar q, com a casa, enlloc. I parlant d casa...avui m'he barallat mb una plantilla devorolor. Seps. Aket ha estat l procés: fa uns dies vaig pensar "uix, calor...peus...picor...pudoreta d primavera...plantilles devorolor." i li vaig dir a la mama. Ahir me las va donar, les vaig tallar...i cap a les bambes!!¡¡ Total, q aket matí el peu esquerra ha entrat a la primera, d putísima mare...xo el dret, ai el dret!!¡¡ la mare q l'ha...DEU MINUTS!!¡¡ deu maleits minuts fent entrar i fent sortir el peu una i altra vegada...una i altra vegada...axí fins q he aconseguit fer-lo entrar sns moure la paltilla dls ous....o dels olors!!¡¡ XD (acudit mooooooooooooooooolt dolent) Total, q quan ja anava cap al metro, m'ha hagut d parar xq la puta plantilla s'ha tornat a sortir...i he arribat tard a classe, menos mal q a micro. està tot a ls transparències, q sinó.....
En fi, Tuberclets....ho deixo aki. Akesta nit, potser, més. Sigueu bons!!¡¡ i ja sabeu q SOU TOTS MOLT MACOS!!¡¡ Dwwwwwwwwwwwwwwww!!¡¡ ~~chuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu~~

ja ns llegirem!!!! Ciao!!!!


vés per on...un eriçó!!¡¡
P.D: A divendres 8 de Març, a les 18.48 h, jo Nalataia....ja sé xq he tingut problemes amb ls devorolor!!¡¡ XD...jaja...jajajaja...JAJAJAJAJAJA!!¡¡ resulta q me les havia posat al revés!!¡¡ XDD...la cara al cul i el cul d cara!!¡¡...jajajajaja, Tubercles, axó només em passa a mi, ho sabieu oi?¿ jejejeje...he fet el primo.

Comentaris

El Tuberclefòssil més visitat

Aires de rereguarda