merda d fotolog...ja m'ha posat d mala lluna!!¡¡

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahh!!¡¡ i jo q volia actulitzar mb alguna cosa interesant!!¡¡...merda...un moment,q acabo d sopar, q tinc gana ^^, x cert, si algun cop dubteu q un PEPINO ho sigui...no feu com jo i us el mengeu: el carbassó cru no mola >o<...(ho sento x tu mama...xo n l pròxim puré hi hauras d posar na miketa mes de qes XD).


Home is behind
The world ahead.
And there are many paths to tread.
Through shadow, to the edge of nightUntil the stars are all alight.
Mist and shadow.
Cloud and shade.
All shall fade.
All shall...fade.


Aja...s q avui he estat mirant The Lord of the Rings: The Return of the King....i com q la cançó d'en Pippin m'agrada molt, pues....Papa, només una cosa: si vols saber q hi diu, PREGUNTA, xq no penso posar traducció...no voy a hacer gala d mi inaptitud como traductora, vale?¿...he dicho. Ara però...no sé si entenia l q deïen sns subtítols xq d debò he millorat o xq em se la peli d memòria XD...jeje, l pròxim cop provo mb Jurassic (ah, no espera...akesta tmpk serveix), dons mb....esto...Hitch!!¡¡ ¬¬ bueno, miyo no...q l'Smith xerra a la velocitat d la llum i vocalitza x la part dels co**o*s.
Bé doncs....ja està!!¡¡ la setmana santa ha volat!!¡¡...xo volat, volat....ha passat així FIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIU (com l club super 3 XD) i, tantes coses q tots voliem fer i no hem fet...si s q smpre passa igual; axò és com any nou: moltes promeses xo al final res...¬¬U...aix


I jo akí, soleta i abandonada....d p**a mare!!¡¡ al meu aire, sns presses, sns crits, sns xerrar mb ningú...llàstima q ls malnascuts d dalt han tornat avui...sinó nkara hagués estat mooooooooooooolt més perfecte. Xo tmpok em puc qexar...q al llit dls papes s'hi dorm d perles....=^^=...quan em vaig ficar al llit, i com és tan ample, no vaig ser capaç d trobar el mig!!¡¡ incapaç d centrar-me!!¡¡....m'he passat la nit dormint torta XD...jujuju, divertidíssim. Ah, si, no feu gaire cas al títol d l'entrada: veureu, resulta q, mirant la gant q tenia conectada al msngr, he vist la direcció del fotolog d'un company d classe...i m'he dit "ves a fer un cop d'ull, a veure q tal", pura curiositat...total, q una cosa a portat a l'altra i he acabat al fotolog d'un q em cau com una patada al cul...i he vist na foto dl seu gepetto i m'han entrat ls instints assassins...simplement, tan fàcil com això.
Sincerament, volia actualitzar x escriure una d ls històries q, segur, penseu q tinc abandonades...pues no!!¡¡ Em falta inspiració...vaig curta d'akesta i altres coses últimament...ja se sap, CRISI!!¡¡ nu sé...volia q fos alguna cosa ambientada n l'Amazones i mb serps, anacondes concretament....xo les praktikes acaben mb la meva matèria gris i, la poka q es salva, s'encarrega d ls funcions vitals (dormir, respirar, menjar, flipar, pensar...aah, no, axò no, pensar és funció exclusiva dl meus peus) ...així q paciència. Tubercles, necessitem vacances méééééééééééés llargues, una setmana no és prou...sobretot quan tens x davant gairebé 11 dies (11 DIES!!¡¡ es diu ràpid...xo d ràpid té RES) d'exclusivitat universitària...Mabudachi, Raquel, només ens faltarà dormir a la UAB...weno, smpre podem fer com ls anti-mortadel·la, qin podria ser el lema?¿...hum..."Prou pràctiques sense cobrar...volem jamelgo-porfessors, no ineptes amb bata!!¡¡"..."Mabudachi for Rectores. I la Raquel també!!¡¡"...bueno, bueno, todo llegará...q tremolin ls anti-mortadel·la: potser poden mb la rectora...xo a nosaltres q no ens demanin ni aigua...xq los muelo a palos!!¡¡ muajajajajajajajaja...vagues d fam, nscht, aficionadillos...


Bé Tuberclez (jajaja...we're kavki girlz!!¡¡...XD) ...x avui prou, q, sns res x explicar...puc arribar a ser moooooooolt cansina...recordatori: xq som Tubercles?¿...xq lo valemos...he dit. Apa dons.....SOU TOTS MOLT MACOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOS!!¡¡ Dwwwwwwwwwwwwwwww!!¡¡




Ja ns llegirem!!!! Ciao!!!!


Sóc conscient q l'Envy és xungo xo...l mundo no es perfecto, ni ganas...xq aleshores, i la diversió?¿

Comentaris

El Tuberclefòssil més visitat

Aires de rereguarda