Show me your Brave Heart!!¡¡

Uuuuuuooooooooooooohhhhhhhhhhhhhh!!¡¡ Tubercles, 10 anys després....torno a ser nena!!¡¡ Siiiiiiiii!!¡¡ I no, no he rejuvenit, no!!¡¡...l secret és DIGIMON ADVENTURE!!!!!¡¡¡¡¡ Oh yeah!!¡¡ Si, si, si, si, si....per tu, per ella, per tots...Digimon he tornat, i mb mes força q mai!!¡¡ Per la Laura, per la Txell...i per tothom que vulgui formar part d'un record de la nostra vida...Si, som digimon-adictes!!¡¡....Show me your Brave Heart!!¡¡
Quins momentes més bons...tot el q he rigut, el q he plorat, les estones de patiment per les grans batalles, els moments d'aburriment x l'excés d'informació, tot axò marca una abans i un després. I a mi em va marcar molt ^^, tant q quan acabi l post us deixaré (si puc, la cançó de la digievolució....si, si, heu llegit bé!!¡¡ Tinc aquella mítica cançó que els nostres petits amics feïen servir per digievolucionar!!¡¡...uuoo, i'm on fireeeee!!¡¡..i si no puc...dons l'opening, q axò crec q si ho podré penjar sense problemes ^^...i sinó, una altra cosa jeje)...
Estic tant emocionada q crec q seguiré d nou mb Digimon Adventure 2...xo sns descarregar, q axò fa pal, q la segona no és la meitat de bona que la primera (eso, claro está, cuando l capi. d Angemon es descarregui...xq no hi ha manera...XD) i mb les pelis: tots sabem q la primera peli q es va estrenar aquí, en cines, és mítica....qui no va tenir el poster promocional d la peli penjat a l'habitació durnat anys!!¡¡ Joooooooooooooooooooo!!¡¡ Anys va estar-hi, fins q vaig fer el canvi d'habitació i es va estripar en un petit moment de despiste, jeje ^^U (més greu q em va fer a mi...no li va fer a ningú de debó...hum, axò m fa pensar...si l trobés d nou, ai, si el pogués tenir d nou entre les meves mans......aix). Ara q recordo, tinc una carpeta d'aquelles cutres q donen al cole (aquella típica carpeteta marró q no serveix per res) plena d coses d Digimon: imatges, retalls d revistes mb infromació q ja em sé, cromos, fins i tot tinc un cromo del wargreymon estripat i enganxat mb cel·lo q vaig trobar al terra xq l'estava buscant com una posesa...XD q fort!!¡¡, l'àlbum d cromos, el butlletí q van donar a la Dibus quan es va estrenar.....juas, un munt d papers arxivats...jejeje. Eh!!¡¡ espera!!¡¡ potser tmb hi és el poster!!¡¡ uuuuuoooooo!!¡¡....Eh, com sempre he xerrat massa, jejeje: resulta q vaig llençar-ho fa temps xq havia agafat humitat a l'armari ^^U...xo, a canvi, penjaré alguns dls dibuixos q vaig fer en el seu moment, així podreu riure a gust XD....Bueno, xò axò més tard...

La veritat s q tinc poc a dir, al cap i a la fi...m'he pasat na setmana de pràctiques i el més interessant he estat q la Txell i jo hem descobert q odiem més dl q pensàvem a un dls nostres companys per varies raons q no venen al cas XD....ah, si, i tmb he descobert q no tink DNA n ls meves cèl·lules de la mucosa bucal....ni enlloc; en paraules d la profe "Eres alma"...XD, qines coses q té akesta dona jajaja.....what else¿? hum...la Txell va veure frustrat el seu somni d xerrar en nihongo mb nanes i nanos nihongos xq no van venir a dinar mb nosaltres (segur q ls feia por la coñito...XD). I no, no es pas despectiu axò d coñito: un persona q de cada 2 pensaments, 4 són en relació al sexe i paraula favorita de la qual és pene....bé, se li pot dir coñito així, xq si. I crec q res més..
Txell, Tentomon rules!!¡¡ XD XD XD XD. Ja sabeu Tubercles....SOU TOTS MOLT MACOS!!¡¡¡
Ja ns llegirem!!!! Ciao!!!!



Primer, les fotos bones...osease, ls meus dibuixos no ^^
El poster mític q tots hem tingut algun cop a la paret de damunt del llit (si, si, TOTS!!¡¡)
I ara, ls meus dibuixos....XD....
Aquest te més anys q la patum!!¡¡ Si, ho sé, me'l vaig calcar...i q¿? Jo orgullosa xq em va sortir supaaaaaaaa!!¡¡

Aquest ja és invenció meva.....i si, és el símbol d la Sora....i si, el braç esquerra és na mika lleig...i si, és ella o ell?¿...dons, sincerament, no ho sé ^^U


Vale, i per últim...ell ^^. Es veu na mika borrós....xo millor, així no es veuen ls imperfeccions...com quan una dona es makilla XD....

Comentaris

El Tuberclefòssil més visitat

Aires de rereguarda