Bona niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit!!¡¡

Jojojojo....no, no m'he tornat boja, MAI!!¡¡ Tot té na explikació....i és la següent: penso pasar-me toooooooooota la tarda desvariejant x akí, cosa q vol dir q acabaré d'escriure a les tantes, x tant, ja serà d nit, així l títol d l'entrada no qeda pas tan malament....eh q té la seva lógica¿? eh q si¿?...jejeje. Dons, puf, cogeos a la silla xq esto va pa largo......entre els dies d'exàmens i el q em va passar a la biblio, la tant esperada tercera part de Las Aventuras de Emmett, els caps. d Kuroshitsuji i Reborn q haig d veure, el tomo 45 d One Piece q haig d llegir, alló dls autobusos ateus, alguna q altre tonetria d les meves i una petita anècdota....ah, si, i tamb la traducció d'alló q em van demanar....buf!!¡¡ estaré x akó hores!!¡¡ Bé, d moment, começo veïent ls caps.

...15.44 h marca el meu rellotge...torno en una hora i poc...Fins ara!!¡¡...
...16.42 h marca el meu rellotge...ja torno a ser akí...bé, dons, nem per parts...

Hum, acabo d veure Kuroshitsuji i Reborn...ejem, sobre la primera poc a dir, no vull qla meva fan número u s¡enfadi mb mi pels spoilers...nkara, q, si vol li puk dir q l cap. 19 no aportará gaire a la trama principal, total...XD...diosas, yo kiero un Sebas-chan, y ya se puede qedar con lo q kiera d mi, sin duda!!¡¡ Buf...com puja la temperatura...jojojojojo, qien fuera "esa"...jujujujuju, mb cinc minuts n'hi hauria prou....ara entenk alló d "Las puertas del Cielo"....¬/////¬....aix. I sobre Reborn....ppff, nu se com definir-la...a veure, l'argument ta agafat pels péls, molt....xo te ries un rato con el prota y Yamamoto-san XDD....axó si, com més lluny del bebé repelent miyo!!¡¡ mira q em posa dels nervis sa veu!!¡¡.....uops, per cert, avui com es Carnaval, Carnaval.....mentre tornarva d Norma, he vist uns nanos (nu se...4 o 5) q naven disfressats...ejem...d Reborn, com a mínim un d'ells...la veritats es q m'ha fet molta gracia, tot s'ha d dir, nkara q al principi no sabia qi era, xo quan he vist el barret, me qedat a quadros!!¡¡ Jajajajaja.....kitkat: ls d Freaks són uns inútils, MAI TENEN RES!!¡¡: kitkat....i parlant d disfresses, tmb he vist una quants Jacks Sparrows....i eren taaaaaaaaaaaan monos!!¡¡ nens d 3 o 4 anyets mb l'espasa amunt i avall i caminant mb akell moviment d'ànec marejat q tenen ls petits....aix!!¡¡ ^////^
En realitat, és una pena axó q el Carnaval no sigui, alló, festa oficial o algo així....i quan dic "Oficial" vull dir semiobligatória....seria molt divertit, jijijijiji.

I parlant d'altres coses....ahir vaig fer galetes....vale, no, HO VAIG INTENTAR...en realitat, no es q fos el primer cop, q va, n'havia fet un parell o tres d vegades abans....xo mb TOTS ls ingredients, cosa important...ahir vaig haver d d'aguantar-me i dexar pasos xl mig sns, com dir-ho¿?....resoldre, si, aixó, resoldre. Ja podeu imaginar com van acabar ls galetes, no¿?....bueno, dons si la imaginació no us dona per tant.....no patiu Tuberclets, q la Mare es na mika burra (xq no tink altre nom ^^U) i veig fer fotos x demostrar la meva habilitat x....x...x crear noves formes d vida!!!¡¡ Jojojojojo (si, si, efectivament, he dit noves formes d vida, no heu llegit malament no....ja veureu q vull dir, paciència ¬¬U)....i axó. No estaven dolentes, en realitat, eren ben bones...sinó nkara en qedarien i ja no n'hi ha...i no, eso d comerselas por pena, en esta casa....no; és allò q diuen d "la confianza da asco"...pues iwal: si no agrada, no agrada....i la primera n dir-ho és "ella" (ja sabeu a qi vull dir) i, despres, el papa ^^...axí q, malament, malament....no. El problema va ser q, la massa, era líqida...o no, i jo q se!!¡¡ a mi em va costar treure-la dl bol, x tant, molt líkida no era...xo claro, xl forn si!!¡¡ no vaya a ser q esté conforme en algo, no!!¡¡ Van formar algo així com un teixit monobasal epitelial....només faltaven ls nuclis, d debó, va ser molt impactant veure com s'anaven formant extensions d la massa cap a ls seves galetes companyes....eren com amebas!!¡¡ XD....ja veureu, ja......los incrédulos van a dejar d serlo...y los otros....correrán como alma q lleva el diablo, alejándose d mi, muajajajajajaja!!¡¡...si, si, amebas...

I amb axó tanco dos apartats: el dels caps. q estava veïent i l d'anècdotes. Ara, donem pas a "La Biblioteka"...ejem...Resulta q, un dia d'akells q tava estudiant x, x.....x a qé estava estudiant¿?..ah, si, Vertebrats..no, Farmaco...bueno i joq sé, no es rellevant!!¡¡ Total, estava a la biblio un dissabte i, davant meu, hi havia dues noies q, xl q vaig sentir, estudiaven psicologia...o com a mínim, una d'elles ho feïa. Bé, xerrant xerrant mentre d fons sonava la radio, una d ls noies (n direm A) li va preguntar a l'altre noia (akesta serà la B...d burra o d boques, nu se, nkara no ho tink gaire clar....potser m'animo i poso un link xq voteu l q més us agradi.....més tard) el següent:
A - I aixó q tas estudiant, és molt o q¿?
B - Buf!!¡¡ moltíssim, és super complicat!!¡¡ Estic estudiant Bio...(en akest moment vaig posar la parabólica...ja se sap, deformación profesional....^^) i és difícl (cert, vaig pensar...nkara q se'm va fer rarillo q algú q no fos d Bio parlés sobre el tema, xo n fin....seguiu amb la história....i ara ve la part BONA d la cosa...), TOT un semestre de Bio!!¡¡ Tenim una d'apunts!!¡¡ Puf, super difícil...imagina, TOT UN SEMESTRE!!¡¡
Ooooooooohhhhhhhhhhhhhh no, dios mio!!¡¡ Nooooooo, un semestre sencer d Bio.....déu meu, qina por!!¡¡ No se si podria aguantar-ho!!¡¡ Seria capaç¿?...un semestre........ncht!!¡¡ anda ya!!¡¡ UN SEMESTRE....mira noia, si vols en parlem...xo sortiras perdent, si¿?....em vaig qedar a quadres!!¡¡....rient, em vaig trobar a la biblio, recollint ls coses i rient mb akelles dues davant mentre xerraven sobre les complicacions d la Bio semestral.....SEMESTRAL!!¡¡ Txell, SEMESTRAL!!¡¡ Holly God of my Mother Hermosa!!¡¡ mira....no se qina cara debia tenir n akell moment....xo segur q era un poema!!¡ El destí és així...akelles dues van anar a topar-se mb la única Bióloga present a la biblio...no es q les cupi x ls seves opinions...xo es graciosa la situació, mira...curiosa: elles dues parlant d ls complicaions d ls Bio davant d'una futura bióloga...jejeje...Consell: si algún dia heu d fer alguna pràctika d'empresa....assegureu-vos d confirmar l lloc exacte on es troba l centre o on sigui q aneu....ho dic per experiència própia, m'agrada caminar, xo no tinc complexe de ventilador.

Q més, q més¿?...ah, si, alló dls autobusos ateus..jeje. Resulta q formo part (n certa manera) d RedLine (oh, per cert.....em van propsar matrimoni....un dels bojos q hi han per allà. En realitat, em va fer tanta gràcia, q tink la declaració per akí...espera q la penjo...jiji, va ser molt graciós XD...NyX:A ti, mi amor verdadero, ante este inmenso mundo y bajo este mar que es el cielo, cabe decirte que mi amor por ti es sincero. Con mucho sufrimiento este amor ha salido adelante contra todo y todos. Por eso quiero pedirte, a través de esta carta, que te cases conmigo y desde ese instante vivir nuestra propia historia en la que cada día será una página especial entre las muchas que pienso escribir a tu lado. Pero no es tiempo de mirar hacia delante o atrás sino al presente hasta saber tu respuesta, para después empezar por decirte cuánto te quiero o derramar lágrimas por tu amor según cual sea tu decisión. Sin más que contarte me despido, sabiendo sobre seguro que esta carta te va a costar olvidarla tras terminar de leer mis últimas palabras.Casate conmigo y dominaremos el mundo!...no admito comentarios sobre esto...esta zanjado y no hay réplica. Jejeje, a mi no em fa falta ningú per dominar l món, jojojojojojo!!¡¡) i, en un dels foros, es parlava sobre els autobusos akests; algú va penjar un link en l q TU elegies qina publicitat posar.....alguns dls meus coneguts van posar-hi coses molt....ejem.....divertides i, como yo no kiero ser menos, en vaig fer la meva própia versió ^^ jeje...akí us dexo el link (em, no us vull arruinar la festa....xo, últimament, no tira gaire la pàgina...axí q paciència ^^): http://ruletheweb.co.uk/b3ta/bus.
Més endavant deixaré la foto del meu bus....jejejeje, qi hagi vist One Piece (és a dir, JO) ja entendrà qvull dir...qi no, q pregunti!!¡¡ XD

Buf...ara mirava endarrera x veure si haurieu d llegir molt o pok.....i em sembla q us tokarà posar-vos un coixí sota l cul XD...xq enkara no ha acabat la cosa: em falta posar damunt la taula el meu Emmett-samaaaaaa!!¡¡ si, si...falten ajustos d'última hora i la il·lustració...jopelines, i a sobre haig d fer la traducció d One Piece al castellà..i nkra ahaig d llegir l 45 d One Piece...i m'haig d conectar!!¡¡ Aaaaaaaaaaaargggghh!!¡¡ TEMPS, EM FALTA TEMPS!!¡¡ Dnd está Cronos cuando lo necesitas¿?!!¡¡ O Sebas-chan!!¡¡ Jope....bueno, dons un post nou, si, serà miyo així. D moment, les fotos......espera, q m'apunto d q eren jeje...ooohh!!¡¡ avui, n l 44 d One Piece, hi he trobat un cameo!!¡¡ us sona una serie mb un títol molt llarg i q no recordo xo q també es coneguda com a Kochikame¿?...si!!¡¡, dons en Ryotsu, el prota, surt com a membre d la Marina....jejejej, m'ha fet molt gràcia trobar-lo x allà, nkara q, pensant'hi més tard, he recordat q ja ho havia llegit, x tant l'emoció m'ha passat...jups.

Vale dons, qedem així...l següent post, q començaré en qüestió d cinc minuts...."Las Aventuras de Emmett: Juguemos a Barbies con Alice.". Molts petons Tuberclets d la mareeeeeeeeeeeeeeeee!!¡¡ Dw!!¡¡



Ja ns llegirem!!!! Ciao!!!!


La primera d quatre ^^....akesta és la del famós bus, ah q mola¿? Hi pots posar l q et sembli...el q vulguis. Sé q és una mica una chorrada....xo a mi em va fer molt gràcia, le veritat. Us deixo l link a la pàgina dl foro on hi són ls altres xq el pogueu veure. Si no us va bé l link.....comment!!¡¡

Penseu malament.....y meteréis la pata hasta l fondo!!¡¡ XDD. D debó, no és l q sembla...nkara q jo conec a alguna q no hi posaria gaires "però" a akesta situació, eh q no¿? XDD...jejeje, ahí dejo eso.


No és akesta la q buscava....xo tmb serveix ^^. En realitat, la idea, era posar la del cameo d'en Ryotsu...xo no la tink, bueno si, al manga...xo l'escàner no hi és, així q, akesta ^^. Ara si, la última, la d les galetes ameba; les amebacookies!!¡¡ XD


Jajajajaja, les amebacookies!!¡¡ Jojojojojo...les únikes passables són ls tres primeres començant x l'esquerra...XD...d debó, estaven bones...no és conya. Haurieu d'haver vist la seva forma dins l forn...jujuju...era com una massa amorfa d pasta d galetes q feïen unions entre elles...així com GAP junctions XD, la única q va aguantar la seva solitud mb dos collons va ser la rodoneta...ella tota sola va enfrontar-se a la calor del forn. En realitat, crec q van ser la calor i la fécula d patata conjuntament, les q van arruinar ls galetes: com q em faltava farina x empolismar....vaig fer servir la fècula....així va anar ^^U.
Vale dons....l següent post: "Las Aventuras de Emmett: Jugemos a Barbies con Alice." Faig un break...són les 18.37 h...

Comentaris

El Tuberclefòssil més visitat

Aires de rereguarda