....dice Miyavi, dice Miyavi q te tragas l wasabi!!¡¡ XDD...

Fuas, fuas Tubercles.....porto una setmaneta q ni temps x mi matexa he tingut!!¡¡ Axò s molt dur!!¡¡


Han passat tantes coses q no se x on començar.....ah, si!!¡¡ Ja sabem q és una marsopa, així q Giorgio...naves na mika ekivocat respecte a la meva semblança mb una.....i no, no sóc dislèxica permanent, només momentània XDDD...avui ja tik moooooooooooolt miyor, com a mínim no confonc la dreta (<---) mb l'esquerra (--->), ni tampok l q esta a a dalt (<--- + rotació d la fletxa 90º cap a sota) i l q esta sota (---> + rotació d la fletxa 90º cap amunt), veïeu q bé!!¡¡ no hi ha cap perill....l pròxim objectiu: el carnet x pilotar avionetes!!¡¡ Muajajajajajaja!!¡¡

N fi...l Saló va ser productiu...oh i tant!!¡¡ Hi ha varies fotos q m'agradria q veiessiu....xo x falta d'espai (vale, no....a veure, siguem honestos: sabeu la feïna q comporta penjar ls fotos....sobretot quan tink mono d Soul i One Piece!!¡¡¿?¿?¿ dons imagineu q sou vampirs i esteu greument ferits [sí, Nalataia, gran tema x escollir....¬¬] i necessiteu urgentment sang x salvar la vida i no només la vostra xo davant vostre teniu l'amor d la vostra vida soltando sangre a borbotones, l'únika sang disponible a kilometres a la rodona....molt kilometres, q farieu: a) atacar; b) atacar; c) atacar; d) ulva....jo trobo q es bastant evident, no¿?...demanar-li amablement al vostre gran amor q deixes d sangnar uns minuts x poder pensar una solució [jeje, no, no...ai morbosillos XDD]...dons a grans trets s l q em passa a mi: la meva urgència d sang és One Piece i Soul....així q ls entreteniments externs...molesten).....weno, x on nava...a veure...eeeeehhhh, ah, xi xi xi xi, pues eso, q penjare LA FOTO dl Saló, akella q ns agrada tant a la Txell i a mi ^^ (P.C: q no us agafi un jamakuko.....o no podré dormir n dies [x allò d ls ànimes atormentades i tota la pesca...tink una oïda molt fina i ma desperto x res....mira, sns na mes lluny, l'altre dia me germana es va despertar a ls quatre dl matí pensant q eren dos quarts d vuit......i casi em da un atake dl susto...sobretot xq no se li va ocòrrer res més q encendre la llum d me habitació, llum q tink a deu centímetres d l'órgan sensorial anomenta ULL] així q teu avisats).

Ah, ah, ah....jo, vull parlar jo...ÒoÓ calla Nalataia!!¡¡....un moment si us plau (i si no tmb)..........................
......................................................................................................................................
......................................................................................................................................
finito...weno, pues l q volia dir s q l'Angela ha parlat allà, n l lejano este, mb ls chupatintas d la família d les corones (hum...algú s pendrà la molestia d desxifrar-ho¿?...spero q no ls dl "servei q esta amagat" conegut com a CIA, FBI i osties varies xo a l'espanyola ^^)....us ho podeu creure!!¡¡¿?¿ akí da gracias si los ves por la tele!!¡¡ nkara q, a mi......plim (no "plim" la oportunitat d l'Angela....sino plim ls q van tenir l'honor,q dik, l privilegi d parlar-hi!!¡¡ Hum.)
............................ATENCIÓ: ONE PIECE IN PROGRESS.....WAIT, WAIT, WAIT, WAIT..............................
Dons ja ta.......ua!!¡¡ Qina tros d capitulaaaaaaaaaaaaaaaas!!¡¡ Uoooohhh!!¡¡ Capitaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaà!!¡¡ Aket noi és, és.....és la canya!!!¡¡¡ I n Zoro rulessssssssss (nkara q axò dl ichi gorilla ni gorilla.....no m'acaba d convèncer xo n fin....él es así)!!¡¡ Qina pasada...i l q nkara qeda mes i tot!!¡¡ Per fi podrem veure com n Moria cau i cau i cau i cau i cau.....muajajajajajaja: cau!!¡¡
En fin, ma toka na a dinar.....xo seguiré dsd aket matex post xq nkara qeden coses a dir...axí q ns veïem cap a ls 16...i pok. Ciao Tuberclets!!¡¡

Dons mira.....ni 60 min. torno a ser akí i l meu rellotge marca ls 14.59 (57 quan m'he assegut a la cadira...^^)...hum, si, si..ara acabo d passar ls cançons d Miyavi al mp1234567890 (com no se si s 3, 4 o 12.439...¿?...) i, x seguir mb a tónica d ls últimes setmanes, no vol llegir n japonès....pues a casacarla!!¡¡ Prou!!¡¡ Si no vol llegir-ho, és l seu problema, no l meu!1¡¡ Maldita sea. Bueno, tmpk n féssim un drama......Cert, q vosaltres no en sabeu res, oi¿?....dons si, resulta q si hi ha alguna coa al món q t'hagi d fer parar boig...la trobaras sns cap mena d dubte...i la meva creu és la informàtica, altre cop ^^U; com si no en tingués prou mb mi matexa...al mazapán: resulta q un bon dia l meu ordinador va dir " Si te he visto, no makuerdo" i jo li vaig contestar "Pues jo si makuerdo....i me las pagaras totes juntes, mala béstia!!¡¡"...vam tenir certa discussió d'interessos i, al final, ell va decidir q s'havia acabat la relació xo jo no ho veia clar i, l'un per l'altre, s'hi va ficar xl mig l disc dur "No, no discutiu ntre vosaltres; axó ha d funcionar!!¡¡"....l disc dur es va convertir n LA TERCERA ESPOSA (Luna Nueva...si no vaig ekivocada). Resultat final, es van emportar l problema a Alcorcón!!¡¡ I ja em veus dues setmanes sns ordinador, Tercera Esposa ni res d res....quan tornen ls dos, i x si no en tenia prou, vuelvo a las andadas; passem d llegir n castellà x passar a l'anglès, sumant-li la lentitud d la línia ADSL (té collons q s'autoanomeni ràpida quan va a píxel/hora!!¡¡) i altres problemes ntre la torre i jo q no venen al cas ¬¬...d manera simple, l meu "estimat" tècnic via telèfon m va informar malament com solucionar-ho i jo, innocent i creïent a pies juntillas l q akell "amable i bon coneixedor d la informàtika" m va dir...d nou i com x canviar d tema, vaig sacrificar inútilment la Tercera Esposa...altre cop!!¡¡ (pobreta, m'ha d tenir una tirria ^^U)...vaja, q jo i ls ordinadors tenim un problema....no parlem l matex idioma. Jo li segueixo recordant a la torre "T'he visto y makuerdo" i ell torna mb la cançoneta d "Ah....hi-mi-tsu".....oh, diosas, como la odio!!¡¡ I així stem....sns solució d manera infinita....xo d moment hem signat un pate d'acord mutu: la torre no molesta, l disc dur no hi interfereix i jo m'aprofito d'ells (q xa algo soy l miembro racional dl triángulo!!¡¡)....si, si, l q es diu un pacte.

Bé.....crec q axò era tot, així, a grans trets.....xq com q em sobra l temps!!¡¡ Cagüen la leche!!¡¡ Ntre l'exàmen dl dissabte q ve, l dl divendres abans, l treball d Farmaco xl dia 12, la discussion d'anglès, l Boy 'n' pyjamas, Amanecer (fuas, qi ho diria mai....este destino es una mierda!!¡¡ Tot i q ls moments d "tensió" fingida ntre la Rose i n Jake son boníssims XDDD) i altres tantes.......KYAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!¡¡ Prou!!¡¡ Vayamos por partes, com diria Jack l'Esbudellador. Ns veïem la setmana q ve!!¡¡ I recordeu q: SOU TOTS MOLT MACOS!!¡¡ Adéu Tuberclets d la mare!!¡¡Us estimooooooooo....~~chu~~ ^^
Ja ns llegirem!!!! Ciao!!!!

Se suposa q és un cantant d prestigi....si, ya ¬¬

P.C.FINAL: La historieta va...supaaaaaaaaaaaaa!!¡¡ I, a partir d'ara, treballo canell mb teclat mb n Poltergeist (Edward¿?....Edward, estás ahí¿?....Vale, ahora me siento como un idiota hablando solo... XDDD Seth, eres l amo d la materia habida y por haber!!¡¡)

Comentaris

  1. Pròximament....."Las aventuras de Emmett"....jojojojo (j tink la primera pensada XDD.....) xo abans acabaré One Piece...I promise!!¡¡ Dw Tuberclets d la mare!!¡¡

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Comenta, és gratuït! Però vigila, que si no m'agrada... ja pots còrrer, buahahaha!

El Tuberclefòssil més visitat

Aires de rereguarda