Good evening Tubercleeeeeeeeees!!¡¡ I'm here again!!¡¡

Muajajajajajaja!!¡¡ Sí, sí, sííííííííííííííí....aaaaaayyyyy (caram, q orgàsmic XDD).
Bé dons, primera notícia: torno a tenir l'ordinador....nkara q me'l van tornar més buit dl q estava (si axò s possible !!¡¡). Segona notícia: en quan tingui un moment (és a dir, en quan me germana no m'estigui darrera l'orella mb la cançoneta ~~Tata m'has d dexar l'ordinador q haig d fer una cosa molt important~~....i bla bla bla) seguiré mb la historieta d One Piece q, com sol passar mb akestes coses.......es qeden a 1/2. Pues no!!¡¡ Com q tenia tmps d sobres (molt i molt temps.....tant q fins i tot em vaig plantejar posar-me a estudiar!!¡¡ XDDD) vaig acabar la historia (bueno, tmpk havia d ser gaire llarga.....xo sabem com sók: indecisa total!!¡¡...si mb akesta premissa no us feu la idea d com d cul vaig na amb la historieta...s q no ma conexeu prou. Us smbla mako dsprs d tant d temps!!¡¡ Mala idea!!¡¡)...per on anava...ah, sí


Moltes gràcies xls regals.....sobretot xl baconet i ls entrades. ^//////^qina monada d porc!!¡¡ Si s q tengo unos amigos q no me los merezco (hum....ni ells a mi, muajajajajajajajajajajajajaja XDDD). Va faltar l'Angela però....q s'ho esta passant teta (no....s'ho està passant pezón!!¡¡ Jejejejejejejejejejejejejeje...¬¬).


Dsprs de tot akest tmps, us puk assegurar q hi ha moltes coses x explikar xò x falta d temps material (i immaterial, tot s'ha d dir) crec q qeda penjat xl finde (aix q pijo...fush fush fush).


Ja ns llegirem!!!! Ciao!!!!



Atención señoras y señores:.......zanahoria.......

Comentaris

El Tuberclefòssil més visitat

Aires de rereguarda