Ja pensaré n un títol més tard...horo horo horo

Hola Tubercels!!¡¡ Muajajajaja, sók única al món, fins i tot per cagar-la...jejeje. Resulta q he fet una cosa q no puk dir (qüestió d seguratat nacional...ejem) i la resposta a "aqesta cosa q no puk dir", com dir-ho, ha estat interessant...sók despistada, q hi farem!!¡¡ **si algú ho vol saber, q abra privado** jijiji. D moment, les persones implikades ja ho saben, x tant, quan arribi l moment...bueno, no, quan hagi passat, ho diré mb majúscules xq tothom sàpiga q passa!!!¡¡ Juajuajuajuajua
Q més, q més....ah, sí!!¡¡ Avui és l cumple dl Giovanni!!¡¡ FELICITATS....xo ara m'ha dexat enrera, com q jo sók pititona...jops. En tot cas, dsd Tuberclelàndia li dïem al Giovanni (Giorgio xls amics....eh, no; AMIGUES....hohoho) q si el dissabte li va semblar guai d la hòstia.....espera a l'any q ve!!¡¡ Millor.
Próximament, n ls vostra screen.....yo, yo misma y mi sombra.
Va, canviant d tema, aqet matí (com ls últims matins d la setmana pasada i l'altra i l'altra i la d més enllà) tava escoltant el Matí i l locutor, l gran...espera q busco l seu nom...com era: Pepe, Lisistrata, Jonás, Jesús de Nazaret¿?....ah, sí, ja l tink; dons axò, n Carles Pérez ha donat pas a una cançó molt coneguda d'una peli d pilinguis q ballen en una barra d bar mentres es tiren birra xl damunt....ara matex no sé com nava, xo com q tink molta inventiva i m'aburrexo d collons, n'he fet un acudit dl comentari (acudit dolent, dolent, dakells x llançar xl vàter juntament mb l seu pare creador...n l meu cas, mare creadora...ups, esto era lo q pensaba n voz interna interior y debia qedar n l anonimato...jujuju):
- S'obre el teló i es veuen dues embarcacions: un vaixell i un iot. Es tanca el teló. Títol de la pel·lícula¿? El Barco Yote......jajajajajajajaja.

Q us ha semblat¿? Vale, sí...sns comentaris. Per cert,q no va ser Neil Amstrong qi va na a la lluna, no, no, q va. Va ser Louis Amstrong, akell dl What a wonderful world it would be....o algo així.
Dons com ja he dit abans, xl matí em rallo molt i penso. Exacte: PENSO!!¡¡ cosa dolenta xl cap d ls persones humanes com jo....i em dóna x investigar n webs 1/2 en anglès, 1/2 en japonès, i q trobo¿? noms curiosos, axò us ho puk assegurar JA. Per un error meu mb l nom d'Akira (coï, nena, com estas avui mb ls noms....o ls escrius malament o te'ls oblides. Nkara sort q smpre hi ha algú q t'ho recorda. Gràcies, Superman!!¡¡), a l'hora d teclejar-lo, he posat Akari. Total, q el cercador l'ha trobat xq resulta q és real (coses més rares s'han vist.....com l vídeo akell on posen a parir a la Milà) i, en una d ls seves moltes excepcions en funció dl Kanji utilitzat (cosa mooooooooolt sovint, com m'ha demostrat la Txell n ls últims dos anys), n'he trobat una d curiosa iq, no entenk nkara x qin motiu.....ma gustao. He aqí la palabreja...
あか理 (Akari) :A dirt law of nature (una "llei bruta d la natura", literalment. Xo com jo ls traduccions me les paso xl ovaris, prefereixo traduir-ho com a "Llei natural...guarra, xo natural"
Pur lu tant, i mb akesta definició a la mà....asseguro q hi ha molta gent q es podria fer dir Akari (mb tota la mala llet d la traducció). Tmb haig d dir q, como no, he trobat l Kanji apropiat per a aka (q tmb pot voler dir vermell, no només brut) i q casa mb l significat d'Akari....xo com q n l cerador d noms ma donava l'opció d més amunt, pues ya ta, punto y pelota. Hum.

Bueno, estimats Tubercles, espero q desprs d'akesta lliçó pràctica d japonès en el dia d cada dia per a gent q no parla japonès i q no té intenció d'aprendre xq li fa pal, cosa q a mi tmb, xo algun dia ho intentaré, xq aprendre noves llengues no està mai d més, com diuen "l saber no okupa llok....i l no saber tmb" no em molesteu per cap dubte tonto dl cagar, q x axò està internet. Així q , si jo ho vaig trobar, vosaltres tmb. Q vagi molt bé l q qeda d dia. I recordeu q SOU TOTS MOLT MACOS!!¡¡ Dw Tuberclets!!¡¡ Dwwwwwwwwwwwwwwwwwww!!¡¡


Ja ns llegirem!!!! Ciao!!!!

Si no sabeu qi són, estareu cometent pecat contra la humanitat, cosa q em dona l ple dret d denunciar-vos al tribunal d la Haia, estamos¿? Pues eso.

Comentaris

El Tuberclefòssil més visitat

Aires de rereguarda