Tus notificaciones: 1

Ja m'ha tornat a passar!!¡¡ Sóc un cas perdut però, és clar, axò és un fet q tothom coneix, como no¿? Encara q aket cop no he trigat tant com altres vegades...
Per començar, i sobre mi....no, Tubercles, nkara no he pogut fer la maleida matrícula xl curs q ve (ja se sap, coses burocràtiques.....ui!!¡¡ vaya paraulota!!¡¡), en tot cas, quan pugui fer-la, ho sabreu.....segur q se sent dsd "Beijing" (avui estic una mica.......vaja, no crec q sigui capaç d descriure l meu pròpi estat d'ànim sns exagerar una poquet......sí, sí, podria però potser és millor demanar ajut als experts....Nadreeea!!!¡¡...silenci...Ejem, q qedi ntre nosaltres, eh¿? ¬¬), xò ncara qeda lluny. Q més¿?...m'he estat baixant un anime (Nabari no Ou) prou entretingut xò, al meu entendre, no prou significatiu com per qualificar-lo d bo....n'he vist d millors, sns dubte; l cas, però, s q a falta d nou capítols d One Piece...buenas son las tortas, no¿? Parlant d tortas, axò em fa pensar q, fa una estona quan tornava d dinar mb la família i nava fent l gallimarsot xl carrer, m'ha passat xl cap un intercanvi d paraules q, tot i l'estupidesa dl canvi, m'ha fet riure una estona llarga (ejem...salvant les distàncies, no es pot qualificar ni d'acudit...i axò li dona nkara més motiu x fer-ne "mofa y escarnio"....jeje, q mala soy >o<): resulta q, mb me germana, parlàvem (bé, parlar parlar.....era un soliloquio més aviat.....Nalataia, s'han d'acabar ls excursions al diccionari!!¡¡ Cert.) sobre novetats i anècdotes d Harry Potter (altrament dit i llegit en català com a "Larry Puté"....coses d la Txell) i m'ha vingut al cap un dls encanteris, aquell per obrir portes, Alohomora, i, com caigut dl cel, l'intercanvi d paraules....Alaporra. Sabent com sé q sabeu q sóc, ja podeu imaginar q m'he passat tres quarts d'hora rient dl meu pròpi ingeni (per cert, si no heu llegit l llibre, no pillareu la sutilesa d'akest intercanvi.....xq dsprs d noséquants anys sns saber fer bé l'encanteri [eh, Ron?¿] acabés x desesperar, sí.)
I seguint mb Harry Potter o "l'elegit que va sobreviure" (gràcies , professor Llagot) ara recordo q, al setè llibre (q em llegir d nou la setmana pasada....o un parell de dies d'ella, com a mínim) en George qedava desorellat mb l Sectumsempra i, n un moment d seminconsciència, la seva mare li preguntava si es trobava bé, pregunta a la qual en George deïa "Estic fet una fura", resposta MOLT inusual algú com ell (ho sé....porto mooooooooooooooooooolts anys i set llibres amb ell). Com era d'esperar, en Fred, una mica fet pols x axò dl seu twin brother li diu alguna cosa així com "Que li ha passat¿? Q tmb li ha afectat al cervell axò, o q¿?"....pobre noi, es veu q li afecta la pèrdua d l'orella dl seu germà (tot i q dsprs no ho manifesta pas quan li dexa anar q és un desorellat...TT...és una cosa q no arribaré a entendre mai.)....el cas s q, ls bessons, solen ser experts a treure ferro als assumptes i, en George, molt feliçment li contesta "Estic fet una fura perquè estic Fura-Dat. Ho captes¿? "Furadat""...dolent, eh¿?.
Em sap greu x en George (i no per l'orella perduda) xo axò és una altra història...una d'aqelles q fa plorar i q, sortosament, no ha aconseguit fer-me caure ni una llàgrima (no s q sigui una persona falta d sentiments, q va!!¡¡ xo si cada cop q llegeixo ls dos últims d Harry Potter m'haig d posar a plorar com em va passar mb l cinquè.....plega veles!!¡¡), no obstant, quan en Dumbledore apareix al quadre mb llàgrimes als ulls i li parla a en Harry....vaig haver d fer esforços x no posar-me a plorar, o quan en Harry accepta l q ha de ser i s'encamina al Bosc Prohibit, a la llar d l'Aragog, amb ls seus pares, en Sírius (Lladruc o altrament conegut xls d parla castellana com a "Canuto".....snif snif, mb aket nom, nkara fa més pena!!¡¡) i en Remus (xq smpr marxen ls millors....q té l món n contra l'Enllunat¿? Merda)...o quan tothom mostra l seu dolor x en Dumbledore (sirenes i centaures inclosos n l pack....qin luxe!!¡¡), crec q, si hagués estat perdent sang, nkara ara taria plorant d la tristor. El moment més trist (com a mínim per a mi) va ser quan vaig llegir: "Feia dinou anys que a en Harry no li feia mal la cicatriu. Tot anava bé.", va ser un adèu molt amarg, esperat, xò no per axò mancat d sentiment (al cap i a la fi, qi hagi estat seguint en Harry tots akests anys, m'entendrà...........i d sobres).

Caraï, qina parrafada més extensa sobre l'univers Potter...com s nota q hi estat immersa aqests últims dies, eh!¡ Jejeje ^D^. Dons crec q paro per avui.....ja n'hi ha prou d tanta paraula buida. Només na última cosa: encara q tingueu MOOOOOOOOOOOOLTS prjudicis xl q fa a la saga Potter, intenteu-ho.
Ja ns llegirem!!!! Ciao!!!!


Nabari no Ou

Comentaris

El Tuberclefòssil més visitat

Aires de rereguarda