"GOMU GOMU NO - aunque no es GOMU - GATLING"

Olaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...Caraï, ja veig q durant l mes d juny no he fet res interessant (sns comptar exàmens, claro esta...). Dons axò, q ha estat un mes mogudet i jo us he ignorat x complert...jejejejejeje, he pasat d vosaltres com d ls caquetes dls nens petits....fiiiiiiiiiiiiiiiuuuuuuuuuu.
Però passa l q passa smpre: q no hi ha res a dir....bueno, tal vez...hauria d demanar perdò a la Rakel xq vaig suar dl seu aniversari (resulta q tendeixo a pensar q sóc mig elefant....por eso dl físico y tal...total, q penso q la memoria va d la mà i.........no m'apunto ls coses com caldria fer.) No tink excusa.....perdòòòòòòòòòòòòòòòòòò!!¡¡ Per l'any q ve...ja està apuntat, jejeje. Q més, q més...ah, sí: NYMA, dxa d'enviar-me sms o mails...saps q no ls contestaré....perds l temps; si vols res, espera a q acabi ls exàmens i ja parlarem...d debó, hi dik per tu xq em sap greu...


Q més, q més...ah, sí: vaig anar a la platja dsprs d 2 llargs anys!!¡¡ Sí, sí, llegiu bé Tubercles...2 ANYS!!¡¡ l'emoció és gran, tant d temps i segueix igual...AMB AIGUA!!¡¡ Sembla mentida, jo, jo no tinc para...parau...no puk (perdoneu l'estat d'ànim d la Mare, ara mateix plora desconsoladament al recordar d nou com el sol acariciava la seva pell blanca d l'esquena...XQ NO PENSEU Q FA TOPLESS, EH!!¡¡...com l'aigua fresca d ls profunditats li feïa pesigolles als peus, l'olor de la crema protectora, els peus sobre la sorra....I JO AKÍ, RETRANSMETENT LA JUGADA, AAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHHHH!!¡¡ VULL ANAR A LA PLATJA!!¡¡ JA!!¡¡.....eh¿? Ai, perdò.)
- Va dona, amunt ls ànims. Total, n' n'hi ha per tant...l'aigua és la mateixa al mar que a la banyera, jajajaja - Luffy - Sí claro!!¡¡ Tu com q no pots nadar...ala, todos a sufrir!!¡¡ Doncs no!!¡¡ Per mi va ser una experiència religiosa....eh, weno, no...deixa'ho en un GRAN retrobament...retrobament salat, per cert....crec q vaig tragar més aigua d mar en una tarda q en tota ma vida. - Nalataia
- Això és q vas oblidar q, per respirar sota l'aigua, s'ha de tancar al boca. - Zoro
- Un momentet....- Nalataia


Per raona alienes a la nostra voluntat, elq ue passi aquí i ara, no serà retransmes per a l'audència, no sigui q hi hagi algú sensible a la sang i les vísceres i la caguem...Gràcies per la seva paciència.


- Dons axò, q tinc ls llavis fets pols...i, ara, tmb ls punys. Et passa per bocamoll. - Nalataia
- El pròxim cop ja li clavaré jo una d bona....jeje, li tinc ganes. - Luffy
- Eh¿? - Nalataia
- Jajajajajajajajajajajajajajaja. - Luffy
- Wenu, en Luffy no te fantasies sexuals, i que¿? ell prefereix liar-se a cops amb en Zoro...normal...¬¬...molt normal, sí....... - Nalataia
- Eeeeeeeeeeeehhhhhhhhhhhhhhhhh!!¡¡ Això és exclusivitat meva, Luffy!!¡¡ No pots decidir xl teu compte torturar a en Zoro sns comptar amb la meva opinió...Per damunt dl mau cadàver. - Sanji
- Guai. - Luffy
- Ei, ei...us estic sentint. - Zoro
- Ah si¿?. - Sanji, Luffy
- Esta clar q la calor els afecta seriosament al cervell...o al q ls qeda... - Nalataia


Altre cop ens és impossible preveure els resultats d'aquesta batalla campal x veure qi té dret o no sobre l'estat físic d'en Zoro...o sobre com quedarà dsprs d ser atacat indiscriminadament per el parell d pallassos q pensen q tenen alguna possibilitat...
- Ei, ei...et recordo q en Zoro ha vingut sns katanes...- Nalataia
Jajajajajajajajajaja...no vull ni saber com acabarà la cosa. Total, Tubercles i Tubercles, q perdoneu ls molèsties...d nou...


- Abans q es matin...Hiei, si em fas el favor. - Nalataia
- Je...pobres infeliços. - Hiei


Cinc segons més tard (...sí, 5 segons...resulta q quan en Hiei s'ha tret la vena dl cap han flipat una mika mb l seu tercer ull. És més, si en Luffy no para d posar-hi l dit dins, no ho explica...Luffy para...para, PARAAAAAAAAAAAAA. No m'escolta...)


- Ai Luffy...q la goma és inflamable. Kurama...- Nalataia
- Hiei, prou. No et pots carregar al protagonista de ls sèrie, home. Ja, para...prou...Hiei...Hiei...para...va,
tranquil...calma...PROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOU!!¡¡. -Kurama
- Ui...- Hiei, Nalataia.
- Jo marxo...adéu. - Hiei
- Adéu simpàtic....Escolta, Sanji, saps si trigarà gaire la Nami a tornar¿?. - Nalataia
- Espero q no.....ai, Nami-chwan. - Sanji
- Segur q està comptant diners i.......aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhh...- Zoro


********...millor no dic res...
- Va, marxem. Ja he molestat prou, cap al Sunny!!¡¡ TOTS!!¡¡ JA!!¡¡. Gràcies pel favor Nalataia. - Nami
- D res dona, quan vulguis repeteixo...xò m'has d'explicar com fer-ho xq estiguin trankilets. - Nalataia
- Tens un martell¿?. - Nami
- Eh¿?¿?¿...Bah, és igual...jejeje...¬¬U. - Nalataia
- I jo q¿?. Fa falta q marxi¿? Jijiji. - Kurama
- Ah, xo algun cop has vingut d fora¿? Jejejeje. Et fa un té¿?. - Nalataia
- Psé...- Kurama


Com podeu imaginar, a partir d'aquí, la vostre Mare ja no vol q se sàpiga res més...és un egoista. En tot cas, avui ha estat una tarda animada...
- I més animada es tornarà ara...et toca posar color!!¡¡ Jejejejejejejejeje...jajajajajajajajajajajajaja. - Nalataia Ets un monstre....
Apa dons, Tubercles...ara comença la part difícil!!¡¡ Bona nit!!¡¡
Sí, sí...SOU TOTS MOLT MACOS!!!¡¡¡ Adééééééééééééééééuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!¡¡


Ja ns llegirem!!!! Ciao!!!!



Papa

Comentaris

El Tuberclefòssil més visitat

Aires de rereguarda