Sis ntrades més i en faré 100!!!¡¡¡

Holaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!¡¡ Buff!!¡¡ Hi ha un munt d coses q s'han d dir....ntre elles la notícia BOMBA d l'any, nkara q m'espero a fer-ho més endavant...jejejeje, la espera sera insufrible.
Mare meva, qins dies més llargs estic passant, axò dls exàmens és una tortura!!¡¡ D moment ja sé una nota....bé, bé, no em puc queixar (bé, en realitat si....xoooooooo), l cas s q està aprovada i és l q compta. Més sorprenent nkara s l fet q l'exàmen d'avui...sí, sí, l d Endo....akesta tarda acabarà l'espera......avui mateix en sabré la nota...uix, qins nervis i qina por em fa....Albert!!!!¡¡¡¡ Mira q si suspenc l meu fantasma et perseguirà x Seattle!!¡¡ Esperem aprobar, sinó al Juliol serà mooooooooooooooooooolt dur....i l curs vinent nkara més ¬¬...xq marxa i si ara ja era difícil...dsprs....no ho vull saber!!¡¡



--Excel·lent, excel·lent....mira qin dilema tink al damunt: Youtube o K3¿?......nu sé, potser els dos, no!!¡¡¿?¿--
Va, dons...no seré més pesada....Sí Tubercles, aket és el nostre any...finalment ens han escoltat i per fi és nostre...X FI PODEM DIR MB EL CAP BEN ALT Q AKET ÉS EL NOSTRE ANY!!¡¡ Efectivament, no és cap inventada meva: fa uns dies al "ElPeriòdico de Catalunya" vaig llegir, x casualitat, que aket 2008 havia estat declarat l'any internacional del nostre Tuebrcles favorit...la PATATA!!¡¡ És més, paso l link oficial...xq sigueu feliços Tubercles:




Akells q pensaveu q no era possible.......JAJAJAJAJA...me rio n vuestro gepetto!!¡¡ Toma!!¡¡ Per fi serem reconeguts com Déu mana. La veritat s q vaig flipar una mika.....s'ha de promoure el Tubercles: és sa, és fantàstik, és bo, és ell mateix...ÉS TUBERCLE!!¡¡. Jujujujujujuju, com era allò¿? Ah, si...qi riu últim , riu millor!!¡¡ Jajajajajajajajajajajaja.
Bé, res més per avui. Bon any nostre Tuberclets d la mare, bon any!!¡¡
Ja ns llegirem!!!! Ciao!!!!
P.D: Aviat hi haurà la segona part de Marionetas...Marionetas de nuevo. Be happy!!¡¡




Jo jo jo jo...Aket any és l nostre...Jo jo jo jo

Comentaris

El Tuberclefòssil més visitat

Aires de rereguarda