\\ i l premi a Miss Simpatia és x //

Tubercleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees!!¡¡ JooooooooJoooooooo....si, si, heu llegit bé: la Txell va guanyar l premi a Miss Simpatia, ahir, al concurs d karaoke dl Saló....joooooooooooooooooooooooooojooooooooooooooooooooo, entre q l'Angela va tenir na presència i jo un somni premonitori....¬¬....a veure si resultarà q som bruixes i no ho sabem ... ... ... ... (ui!!¡¡ Aket comentari li treu mèrit a la Txell q, al cap i a la fi, va ser ella la q va cantar....jejejeje ^^U) ... ... q, per cert, la gent és sosa d la hòstia!!¡¡ L'Angela i jo berreando como lokas i ls altres *cri cri cri cri cri cri* (intenta imitar l so dels grills......vale, las onomatopeias no son lo meu....xo us ho imagineu, q tmpk s tan difícil. A veure, quants d vosaltres no ha maleït ls grills akella calurosa nit d'estiu d l'any 1995 quan intentaveu dormir dsprs d pasar-vos "ves a saber quantes hores" escoltant ls historietes d la iaia¿?.....Si lo sé yo.....), mala gente.....ls q canten ho fan mb il·lusió (d guanyar!!¡¡....weno, alguns ho donen x perdut abans d començar, com faria jo, xo.......lo intentan) i s'hi deixen veu, suor, llàgrimes, SANG!!¡¡ LA VIDA SI FA FALTA!!¡¡ I així, mb la seva vida n jok, entren en una espiral d dolor insuportable, inaguantable......tot x un lot valorat n molts €uros......Gloria para unos ... ... ... Desesperación para otros ... ... ... Suicidio colectivo para l público ... ... ...


Weno, dons aket matí he nat al Saló a fer ls compres d Nadal.......kawaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!¡¡ Molta gent, xo qina pasada....smpr iwal, smpr diferent.....No ho puk evitar, m'emociono sobremanera!!¡¡ La veritat s q, en comparació mb latres anys, he comprat misèria......xo MOLT misèria, xo tik contenta dl q he tret.......sobretot d'en Zoro, Kyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa........aix, s q tan mmmmhhhh REAL!!¡¡ (parlant d'en Zoro......avui he vist l capítols d'akesta setmana d One Piece....jojojojojojojo, nkara no em crec q en Zoro hagi acceptat l'ajuda d'en Sanji x sortir d l'aigua.....hhhhhhmmmm....ESTO SERA L FIN DL MUNDO!!¡¡) Tmb tink un peluxin dl Tamama aaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhh!!¡¡ Q n'és d bufó!!¡¡ I suau!!¡¡ I bufó!!¡¡ I suau!!¡¡ I bufó!!¡¡ I........weno, creo q os hacéis a la idea....I tmb n tink un d'en Luffy....jejejeje quelcom calvo jejejejeje. M'he fet na foto mb ls 3 generacions d Minkey.......Minkey¿?¿?¿?¿?¿?¿ qienes son esos¿?¿?¿?¿....Monkey....ja era hora d q sa trobèssin, la família no ha d'estar separada....no, no, no, no, no. PLAGA!!¡¡ no hi ha altre manera d definir la d people in the world q nava vestida d Luffy o Zoro....eren na plaga!!!¡¡¡ Nkara q aket any tmb s'han vist alguns Sanji, lletjos, pero ei!!¡¡, algun Ussop, Chopper a patades i ls noies!!¡¡ Ls fantàstikes integrants d la tripulació dels Barret d Palla!!¡¡ Q farien sns la Nami o la Robin¿?¿ ... ¬¬ ... fijo q estarien perduts ... ¬¬ ... I com smpr mooooooooooooooooooooolts d Naruto. Suposo q alguna foto penjarè xo tunejada......la meva careta no sa veurà, q sinó nkara ma faran tankar l xiringito por apologia al suicidio!!¡¡


Per fi....dsprs d nosequants milions d dies.......no m'haig d preocupar més x ls pràctikes!!!¡¡¡ Siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii, greitoooooooooooooooooooooo!!¡¡ (o "great" a la japonesa!!¡¡ shshshshshs). Ara xo, l dilunes a toka na mb l cohet al cul x agafar ls pràctikes d Bio d la reproducció xq als senyors inteligents dl departament se'ls ha ocorregut q fer-ho així seria fantàstik......PUES NO!!¡¡ ÉS NA CACOTA!!¡¡ CACA, CACA!!¡¡ El cas s q smpr ns fan na mb presses.....snifsnif.....Ara, q com dilunes no pugui agafar la setmana q ns interessa a la Txell i a mi............me pondré como un basilisko!!¡¡ Moriran todos....¬¬....(com podeu comprovar, l Saló augmenta x1000000000000000000000000000000000000000000 - "hasta l infinito y mas allá" la meva agressivitat i capacitat asssssssessssssssina...jojojojojojojo).


Caram Tubercles, avui q tenia pok a dir.....s'està fent etern!!¡¡ Q punyetes!!¡¡.......oixxxxxxx, ara recordo q ma germana (com és na mika vaga) s'ha fet un fotolog.....qina petarderia!!¡¡ Vale, si....
- I tu q, q tens un blog¿?¿?
- Dons jo m'ho curro.....xq no tink limitat l'espai x escriure....ma siter SI!!¡¡
- Weno i q...axó no li treu mèrit!!¡¡
- No, si yo no lo niego...solo digo q es muuuuuuuuuuuuuuy vaga...sa cansaba ràpid d'escriure.
- Ja hi som, smpre criticant als altres....
- Pues si.....te pika¿?¿?
- ...¬¬... El q¿?¿?
- Ah, no sé....és a tu a qi li pika, no¿? Dons tu sabras, a mi q me cuentas!!¡¡
- Wenoooooooo...mejor lo dejamos aquí.
- Pues si, serà lo millor.
- Pues si.
- Pos vale.
- Pos eso.
- Si.
- Vale.
- Genial.
- S'ha acabat.
- Si, punt i final.
- Pim pam. WENO Q¿?¿?¿?!!!¡¡¡¡ VALE YA DE ACAPARAR MI BLOG, NOOOOOOOOO!!¡¡?¿?¿?¿
Gris--> Nalataia// Gris--> Nalataia


Mira q hi ha gent pesada xl món....smpr volen ser ls protagonistes, qina ràbia ma fan......ACAPARADORES!!¡¡ FALSOS!!¡¡ TRISTES!!¡¡ Weno petits projectes d Tubercle sns protuberàncies prominets....espero llegir algun comment.....x cert PAPA: NO FA FALTA Q T'AMAGUIS DARRERA NA IDENTITA SECRETA I MENOS Q MA POSIS Q EL MISSATGE ES DSD U.S.A, Q SINO MA PASO L DIA PENSANT I PENSANT.......Y ESO NO MOLA!!¡¡ EL PROXIM COP POSA ALGO AIXÍ COM "DSD EL SOFA", "CERCA D TU HABITACION", "FROM MARTE"....VALE¿?¿?¿?¿ jejejeje, gràcies.
Si Tubercles, l iaio Tubercle no te las tuercas al seu llok.......com jo, weno, jo iwal q ell.......no, en realitat, ell dsprs d mi xq jo vaig ser Tubercle abans......xo ell va ser abans q jo en general....xo Tubercles sou dsd jo....AAAAAAAAAARRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGG.....és iwal, m'ho penso xl pròxim dia. Na nit!!¡¡ Sou tots molt Tubercles!!¡¡ Dw!!!!!!!!!!!!¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡






Ja ns llegirem!!!! Ciao!!!!
Dsd Gravitation......con amor!!¡¡

Comentaris

El Tuberclefòssil més visitat

Aires de rereguarda