...Ls meus amics no són P.D...........VALE!!!!!!!¡¡¡¡¡¡¡¡

Tubercles.....deixeu-me uns moments x ls llàgrimes.....m'han frustrat, un dels dies més importants x mi y me lo tiran x el suelo!!¡¡ Para eso tantos años!!¡¡ Para ESO¿?¿?¿?.....snif, snif......Espero q n l pròxim blog q miri m'emporti una alegria, sinó ma sentiré molt desgraciada..............aaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhh, qina tristor!!¡¡ Soy una P.D!!¡¡............Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhh, no me siento qerida!!¡¡ Buabuabuabuabuabuabuabuaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!¡¡
Weno, si a algú li interessa, l dia d'ahir va ser trankil, la veritat s q es va passar ràpid, menys l'últim quart d'hora abans d'anar a dormir: resulta q ls meus pares tenen memòria d sardina i, si no arriba a ser xq ls ho rekordo jo, els meus REGALS d'aniversari...pppppfffffffrrrrrr...enkara sort q ja sabia q era (ho van comprar mb mi...es lo q tiene q te regalen ropa!!¡¡ x lo menos lo q me pasa mi!!¡¡ XD).....x axó dik q va ser lent, xq jo me'ls mirava, ells em miraven, jo ls tornava a mirar......i axí mooooooooooooooooooolta estona, molta. Finalment vaig poder na a dorir trankila, si senyor!!¡¡ La Maite m'ha enviat xl mail na postal molt maka.....sortien uns forats i quan hi apretaves damunt mb l ratlí, sortien uns castors i t'ensenyaven el cul.....on hi tenien dibuixada una lletra. Totes juntes: FELIZ CUMPLE!!¡¡ M'ha fet molta gràcia jejejejeje, a més, la musiketa q sonava era mu pegadiza: titititi titititi ti ti tititi ti tiiiiiiiiii................¬¬ eeeeeeeeeeeeeeeeeehhhhh, weno, ya, os qedais iwal........no podreu dir q no ho he intentat, vale¿? Weno, weno........dons ja sók na miketa més gran. A veure q passa l dissabte.....Weno, dsprs us ensenyo la floreta q ma regalar la meva iaia i la felicitació d la tata....són molt makes!!¡¡ Aix, com me les estimo!!¡¡ Para q veas q no soy una P.D!!¡¡

Avui ha estat un dia, com dir-ho......una mika aburrit i, si a sobre li sumes l q m'he trobat navegando x la red....pues todavia peor xo cada cual con su karma.....l destí li tornarà, així s el karma.........si no, yo misma me encaragré d ello...jejejejeje.....I demà.........al Zoo!!¡¡ a veure monos!!¡¡....parlant d monos, tink una imatge molt simpàtika d'en Luffy vestit d mona, jejeje, al final, al final....dons axó, demà em toka veure mikos i afins....jejeje,a veure qines "monades" fan (............................................) no ha tingut gràcia, oi¿?

" - Merda, no li he ensenyat a girar!!¡¡ - Zoro "

Ens van dir q hi ha un miko, un tití crec, q hi cap dins un pot d yogurt d'akests d la Danone......axó no vol dir q el puguis ficar dins, evidentment, és mono, no tonto......qien se dejaria meter en un yogur¿??¿?!!¡¡ No crec, xo, q l'arribem a veure......i si, ho dik xl tamany....i no, no és un chiste!!¡¡ Heu d saber q moriré molt, moltíssim a partir d demà precisament....xq¿? dons xq passaré com 10 dies seguits dinant CADA DIA a la uni.......si, Tuberclets meus, 10 dies o més.......q infeliç em sento (entre axó d ser P.D i ls dies q m'esperen.....no sé si arribaré al pròxim aniversari!!¡¡)...........vale, a la merda!!¡¡ Q no me llaman feliz xq si!!¡¡

" Far, cold, dark...........someday we'll meet again "
Nyma, petita, estic aquí.....estem aquí

Apa dons Tubercles, sé q us volia esplikar alguna cosa, xo la meva frustració m'ha fet oblidar què era....^^U. Ja recordaré o no.....jejejeje. Sabeu q¿?...............SOU TOTS MOLT MACOS!!¡¡
Ja ns llegirem!!!! Ciao!!!!

P.D: Smbla q no ma dexa penjar ls fots n aket arxiu......tranki Tuberclets d la mare, en faig un altre i adéu problema!!¡¡ Jejejeje........xo la d'en Luffy si!!¡¡


.......Uuuuuaaaaa.......dale un platanito al monitooooooooooo!!!!¡¡¡¡

Comentaris

El Tuberclefòssil més visitat

Aires de rereguarda