...Nalataia intuition...

Q tal Tubercles¿? Jo moooooooooooooooooooooolt bé!!¡¡ Akí, Mare Tubercle al 100 x 100.....jejejeje.
Estik eskoltant l'útlim dels The Corrs.......l'última recopilació q han fet, i dik última no xq es separin, sinó xq es prendran un tmps x ells i ls seves families....tots menys l'Andrea, q seguirà, wenu, començarà algo així com una carrera en solitari, és a dir, te pensat editar un cd ella sola aket estiu, principis d tardor.....disc q penso comprar, evidenment!!¡¡ I q no m'enteri jo q algú d vosaltres se'l baixa x l'e-mule o parecidos........q lo qemo!!!!!¡¡¡¡¡ En tot cas, ja tink ganes d veure l dvd q va juntament mb l cd....jojojojojojojojojojojo..........si ls meus amiks ho fòssin d veritat, ma comprarien xl meu cumple alguun dls molts concerts dels The Corrs n dvd q hi ha........xo no ho fan xq no m'estimen, sóc na desgraciadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!¡¡¡ buabuabuabuabua

Otra cosa mariposa...........fa calor, molta calor........no hi ha prou orxata fresca al món x fer-me passar l calor inhumà q estem patint..........parlant d coses inhumanes, vaig tenir un somni molt divertit -en realitat, de divertit tenia pok, xo l q en recordo si q ho era, jejejejejejejeje...................quan ho sàpiga l'Antoinette- i entretingut, com solen ser ls meus somnis.........trobeu normal q recordi codis d'identificació com X-R305 o q tal persona n l somni feïa na olor concreta¿?¿?¿?¿!!!!¡¡¡¡ El meu pare quan li dik ls paraules -Òstia, akesta nit he tingut un somni tan raro...... s'espanta jejejejejeje, com són taaaaaaaaaaaaaaaaaan llargs.....Ei!!¡¡ si algú té un somni x explikar, q ho faci, serà divertit saber q somieu.........xo res d coses verdes, eh!!¡¡ Assassinats i coses d'akestes, vale?¿?¿??¿¿
Xl cine tot bé.........ahir vaig veure ls Simpsons...................weno, no mata xo té la seva gràcia, jejejejejeje <<...Spidercerdo, Spidercerdo....hace lo q hace Spidercerdo...>>. Akesta familia necessita un reset, xo un reset moooooooooooolt reset.....Go on!!¡¡ Avui he nat a la Makinista a veure si trobava alguna samarreta q m'agrades...........Sorpresa!!¡¡ No n'he trobat cap!!¡¡ O eren massa horribles o massa petites........xo horribles horribles.......al final només m'he comprat l recopilatori dls The Corrs i un llibre: Wicked......ja tink ganes d'acabar-lo jejejejejeje..............Ale, dons. Dw!!¡¡

P.D: No ma culpeu x l'escassetat d ls meves entrades.........tink ls tardes ocupades a més, quan arribo a casa ma fa massa mandra esplikar res.........només diré q vaig trigar sis dies en trucar a la Kumba dsprs d dir-li, durant tres nits, q ho faria jejejejejejeje. Va, perdó......ja ma direu res, vale, RES!!!!!!¡¡¡¡¡¡. Dw Tubercles!!¡¡



Ja ns llegirem!!!!! Ciao!!!!!



Akesta s x la Kumba.......dos cadellets jeje

Comentaris

El Tuberclefòssil més visitat

Aires de rereguarda