...n un pais multisabor...

Es mi vida nueva...tú no estas en ellaaaa!!!¡¡¡ uououououououo......com va l'estiu Tubercles d platja¿?....jo curro, és l q toka a una estudiant jejejeje, xo no ma puk qeixar, està prou bé.....no m'exploten la meitat dl q ho feïen l'any passat, bàsicament xq aket any.....com a mínim......tink contracte jejejejeje.....només hi ha na cosa q ma fa ràbia......ls nenes adolescents q creuen q ma poden fer anar com vulguin, q s'han pensat¿?¿?¿?¿!!!!¡¡¡¡ Nenes tontes...¬¬...i parlant d tonteries......la meva pobreta Nyma té cada embolik, jops.....ella i ls homes...ls homes i ella, no sap reaccionar, a vegades és massa radical (vull dir: jo sóc pro-dona.....xo ella sa passa tres pobles [i no t'enfadis quan ho llegeixis q, al cap i a la fi, ja t'ho vaig dir dilluns.....] i pot fer molta por, d debó.....tot i q a mi no me'n fa jejejejeje)..............la gran pregunta q ns fem totes i tots: COM¿?!!¡¡

Yo a mi bola.....//kitkat: la mama ha vist 28 semanas dspues.....ju, qina po!!¡¡ A mi ja ma va semblar q li agradaria, x axó li vaih dir q nés a veure-la.....xo només pensar-hi, ja m'agafa la cagarela.....uiuiuiuiuiuiui, zombies no!!!!!!!¡¡¡¡¡¡¡. Fi dl kitkat\\.....sigo a mi bola.


Jops, no sé q asplikar.....s q treballant no ma passa res interesting...wenu, si, alguns coses xo pokes i, sincerament no són gaire, com dir-ho, ràpides d'explikar¿?..si, akestes són ls paraules: Ràpides d'explikar. Per exemple, i sns donar detalls, va venir na dona q se'ns va emprenyar xq no li vam voler donar un kleenex xl seu nen.....xo "senyora", com vol q li doni un kleenex si no en tink¿?¿?!!!!!!¡¡¡¡¡¡ Dons si Tubercles, la "senyora" ens va muntar un pollo dl qinze x una xorrada com akesta!!¡¡ i, a sobre, ens va insultar i li vam haver d posar bona cara......boja. Va haver-hi un altre, un IAIO q ma va dir q em partiria la cara.......un IAIO!!!!¡¡¡¡ Ell i quants més¿?¿?¿?¿?¿? please, q no sók na nena d bolkers!!¡¡ Coses així passen, aixi d rara és la gent quan s'hi posa....s'ha d ser primo x enfadar-se x un no-kleenex........altres s'enafaden xq no ls fas descompte...jo kina culpa tink si ma passo dos minuts preguntant si algú més té el Jove xq li faci descompte i ma diuen q no....jopelines, no sók adivina!!¡¡ és clar, dsprs sók jo la mala, no¿?!!¡¡ dons NOOOOOOOOOOOO...renta't les orelles nena!!¡¡


Wenu Tubercles....q la vida no és fàcil...ni gratis!!¡¡ Bé, x acabar, vull donar ls gràcies a molta gent q m'ha aguantat tal i com sók....i a molta gent q m'ha fet arribar a on sók.....a molta gent q ha col·laborat a fer-me com sók....molta gent q estimo...........i tmb li vull dir a la meva companya de frikisme q si ha d marxar, marxar x no tornar, xq tot l q estima ho té lluny d'akí, xq viure akí li fa més mal q cap altre cosa, xq ser lluny la fa perdre part d la seva vida....q marxi, totes i ell (si l'Antoinette tmb) no volem veure com la noia q coneixiem s va trenkant n mil troços i és incapaç d tornar a unir-los.......si xq tornis a ser tu has d ser lluny nostre i la ciutat q t'ha vist crèixer...marxa, q nosaltres no t'oblidarem (jejejeje, q de mi no te libras!!¡¡)...D part d ls teves nenes (com a mínim ls dl cole)....WE LOVE YOU!!¡¡ nunca pienses lo contrario, vale¿?¿?¿!!!¡¡¡ Q vagi bé l'estiu.....

Ara si acabo.....ns llegim la setmana q ve!!¡¡ Dw!!¡¡

Ja ns llegirem!!!! Ciao!!!!

P.D: Ara ma toka pnsar el coi d'imatge.....huuuuuuuuuuum.......Dsprs d 10 minuts.....nkara busco......bajo l mar, bajo l mar, siendo sirena eres feliz!!¡¡ nanananananannananananaaaaaaaaaaaaaaaaa........y sigo, sigo, sigo......nkara busco i han passat 10 minuts més jejejejeje..................vull trobar-ne UNA jaaaaaaaaaaaaa!!!!¡¡¡¡.....................na, q no trobo res q m'agradi...jopelines....jups.....
...searching, searching......system error...
...reiniciando el sistema...
...a la mierda el sistema...
\\ el pròxim cop en trobaré una d millor //


...i dik millor xq en buscaré una on se'l vegi moooooooooooooooolt més bé xq ell mereix un homenatge dls grans, i tant!!¡¡...

Comentaris

El Tuberclefòssil més visitat

Aires de rereguarda