...finals q no haurien d'arribar mai...

Ola Tubercles!!¡¡ Q, com van ls vacances (xls q les tenen evidentment...¬¬) ¿? Axi, axí....treballant. Ahir, q tenia festa, vaig na a veure Harry Potter i l'Ordre del Fènix...........QINA CACA D LA VACA!!¡¡ s'han saltat 4/4 dl llibre....com a mínim!!!¡¡¡......Els efectes fantàstics, xo lo q es la história......weeeeeeeeeeno...falten moltes coses, MOLTES!!¡¡ Si, vale, aleshores, xq vas a veure-la¿?...x critikar!!¡¡. Per cert, q l nano q fa d Potter cada cop és més gran i més lleig.....qin desperdici d nano, mira q era mono d petit....vaja, no tothom té la mateixa sort q jo i és perfecte tota la seva vida....jojojojojojojojojo XD.
Demà torno al curro....suposo q voldreu saber d q, no¿?...va, només diré na paraula: CINE y hasta aki puedo leer, jejejeje. Per cert, la Kumba ha trobat feina a la **** ******...FELICITATS!!¡¡ ja era hora nena...jejejeje. Resulta q avui hauriem d'haver-nos vist xl matí....i dic "hauriem" xq no ens hem vist.....som na mika desastre i al final ni ella m'ha trucat a mi ni jo a ella.........xo s q tava ocupada!!¡¡ havia d redecorar la meva vida...si, si, heu llegit bé, com q hem pintat la casa, UN ALTRE COP.......resulta q vaig haver d treure ls posters i totes ls coses q tenia a la paret d la taula x poder pintar bé.......i, evidentment, xq no es taqéssin.......resultat final: tot el matí tankada a l'habitació penjant posters i destrossant-me l dit gros x clavar ls punyeteres xinxetes........
- I no ho podies fer mb bluetack d'akell¿? - va preguntar algú molt innocent q no sabia la q li kauria al damunt....
- NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO xq s na merda....no enganxa bé a ls meves parets, vale!!¡¡ Xq resulta q...eh, espera, es pot saber xq dono explicacions...si dik q NOOOOOOOOOOOOOOOOO, és q NOOOOOOOOOOOOOO - va dir la Nalataia mooooooooooooooooooolt enfadada.
Xo ara la meva habitació mola q lo flipas jejejejeje....bé, xq negar-ho, la meva habitació smpre ha molat molt.....modèstia a part, eh!!¡¡ Ja podeu imaginar q l seu color ha estat intocable, torna a ser taronja, com l meu món feliç!!¡¡ Ara la q s'ha passat al taronja ha estat ma germana.......ls meus pares s'han passat al verd i l menjador és tan indecís q s'ha qedat a dos colors: blau (ls d la pintura en deïen Lavanda......xo és blau) i gris pluja......vaya, gris depresión dl quinze.......xeeeeeeeeeeeeeeeero així són ls coses y así se las he contado.
Estik tenint seriosos problemes x trobar na imatge x posar.........TONTA!!¡¡ podrieu dir...xq no ls buskes x la xrxa q és tan i tan gran¿?!!¡¡.....dons ara us diré q ja ho faig, xo ls q trobo són na merda, vale!!¡¡ Crec q n ´l'últim missatge us vaig dir quelcom smblant a "no tink ganes d'esplikar l q m'ha passat, així q ho faré n altre moment"", no¿? (wenu, potser no van sr ls meves paraules exactes, xo ja sabeu x on va la cosa...) dons ara us dik q us vaig enganyar....no hi ha res interessant a esplikar o potser si, xo si voleu saber-ho, ma trukeu i ja us ho explikaré d boketa, q sinó perd la gràcia, a més, passa l q smpr...és llarg d'esplikar, hauria d'escriure-ho, no en tink ganes....lo d siempre. Dona, alguna cosa puk dir com, x exemple, q hi ha gent molt mal educada xl món, q es creuen l cntr d'atenció d tot i tothom, q pensen q la gent conspira n la seva contra (ah no, espera, akesta sók jo.......wenu, dons retiro l q he dit últim)....en definitiva, q només es veuen l melik.........qin mal rotllo, qin ràbia q ma fa akesta penya......són com alguns dls companys d classe q vaig haver d'aguantar taaaaaaaaaaaants anys.......total, si podeu evitar-ho Tubercles, no us hi acosteu gaire...enkara us xuclaran l'essència....no, no, no....lluny.

Molta palla xo res d'important, com smpre.....amiks, fills Tubercles......tan sols si dedikeu un 1/4 dl vostre tmps a pensar n ls altres 3/4 i gasteu 1/3 d'akests 3/4 a fer alló q heu pensat en el primer 1/4 podreu dir, mb tota seguretat, q passeu 4/4 sent Tubercles...............per cert, he trobat la nostra sèrie d culte: Dracs i patates!!¡¡ al k3 la fan cada dia....crec q xl matí, xo potser és x la tarda...nu sé, axó ja és cosa vostra....jejeje...Dw a totes i tots.......be Tubercle !!forever fornever¡¡

Ja ns llegirem!!!! Ciao!!!!

P.D: És xl matí.....jejejeje, veïeu com no só tan mala persona.....Dw!!¡¡

































Akest és l Drac....i el Rei Hugo III el vol matar....pobret, xo si és molt bo....x akest motiu un munt d caballers arriben al regne...i tmb xq ls pormet la mà d la seva filla Melody...xo ella no ta x cuentos....





















La Melody i en Riri......los dos tortolitos jejejeje. En Riri és el bufó reial....i es dedica a salvar al Drac xq ningú es casi mb la seva estimada.


















Akest és el Rei Hugo III.......i dos caballers q volen acabar mb l Drac....al iwal...




Akest d la destral és en Harry.......el botxí...nano na mika tontet xo vaja....falten en Merlí i en Juju......i el MOOOOOOLTS caballers q intenten acabar mb l drac....i si dik MOOOOOLTS, és MOOOOOOOOOOOOLTS.


P.D II: Si ls textos d ls images no sa veuen bé.......no me'n faig responsable...vale¿?¿?¿?!!¡¡

Comentaris

El Tuberclefòssil més visitat

Aires de rereguarda