...Here I am tubercles!!¡¡...

Temps...................smpr s'interposa ntre vosaltres i jo, amics tubercles...xo torno a ser aki.......i puk dir q estik fins la punta d la ************ d'estudiar.........tant, tantíssim, q avui m'he assegurat d prendrem ls coses mb calma....ho dik xq akesta tarda no he fet gaire cosa, tot i q he fet més del q hagués volgut peeeeeeeeerò...jeje

Avui és l cumpleaniversari d la Raquel..............FELICITATS!!¡¡....jejeje, i l dia 23 farem na petita juerga a casa seva.....yuju!!¡¡ --> veuré a la Raquel n su hábitat natural.....serà una oportunitat únika x estudiar-la, jejeje <--

Temps........today tocava fer l'exàmen d Fisio animal.....i, sincerament (xq sabeu q jo smpr sók molt sincera, oi¿?!!¡¡) no tik gaire convencuda d ls meves probabilitats d'aprobar, així q ja ma veig al setembre....q si noradrenalina x aki, q si GH x allí....q si la orina eso, q si la sangre lo otro.......qin estiu q m'espera, uff!!¡¡
Canviant d tema.....vale, nops...no canvio d tema......ja se la nota final d una d ls assignatures..........6'5!!¡¡
- Quina alegria- ha pensat la Nalataia quan ha vist la nota- Ara ja n tink una menos xl setembre.....només em qedaran Fisio, Genètika, Eco, Micro.......wenu, jajajaja, viva la vida!!¡¡ ***Nota pa los crédulos mu crédulos: en realitat i d moment, només tink Genètika xl setembre, xo weno......jo sok aixi d'optimista...***

Pos aixó q us deia al principi............temps, temps q marxa, temps q vindrà, temps q és.....smpr temps, xo mai en tenim prou.....smpr en volem més, som insaciables....unos golfos!!¡¡ (com diu akell anunci d Schwepps o com sigui q s'escriu...)....Golfos, q sois unos golfos.....weno, no, vosaltres sou tubercles, q no us confonguin....un tubercle smpr serà un tubercle........faci l q faci, sigui on sigui.....Tubercle 100%. Akesta és la meva filosofia: ser tubercle no és una opció, és una benedicció, un miracle....un regal diví......som especials i úniks.....som TUBERCLES!!¡¡ ---> Vale, si.....potser m'he emocionat un xik peró....i q¿? <---

Wnu, fills d la patata.........sigueu 100% smpr.....Dw!!¡¡
Ja ns llegirem!!!! Ciao!!!!




Esto es na patata y lo demas son tonterias....

Comentaris

El Tuberclefòssil més visitat

Aires de rereguarda