Un tubercle, dos tubercles, tres tubercles....MOOOOLTS tubercles

Konnichiwa. Avui he pensat q no sók tan adulta com sembla….és com si no volgués deixar de ser nena mai (xo mb ls avantatges d’un adult, evidenment jejeje) i sinó, q en penseu vosaltres¿? No donarieu tot x poder tornar, nkara q només fos x un moment, a akells anys tendres, quan nkara creïem n Reis Mags, n la fades…n tot alló q x la realitat i l’edat, va sent esborrat dls postres pensament¿?

Potser no ho donaria tot, xq no vull perdre tot l q tink (q no s pok), xo si una part….tot i q, com bé sap tothom, quan hem d donar quelcom, smpr ns demanen alló més important (x eso d demostrar lo malos q somos con nuestros semejantes y lo malos q somos nosotros x desprendernos d cualquier cosa sin remordimiento alguno)…….hi ha coses q no podem donar i q no hem d perdre…………coses q són, coses q som, alló q algún cop serem im alló q vam ser. T’has d perdre xl camí, sinó mai seràs tot alló q realment has d ser. Push the button….i a veure q passa!!¡¡Aviat tindrem ls exàmens al damunt…..uix, qina por……..XO….sincerament, ma fa una por q no surtin bé, q hagi d fer-los d nou al setembre, xo no un, no, sinó TOTS.Ja diuen q segon s l’any més xungo a la carrera (com a mínim a la meva)…..Akest matí m’he trobat mb la Kireko…jejeje, l’he reconegut xl mocador i l cul…si, si, el cul (s molt carakteristik), a més, té una forma peculiar d caminar…és única i l pròxima dia 25 estarà a dos anys d tenir ls “dos patitos”, és a dir, farà anys………….xo més a prop està l Shi-chan (be Mabudachi, my friend jejeje) a qi tmb li faltaràn dos xls “dos patitos”…….en canvi, l’Aya-sama js ls té (ja té akells q més 2 fan ls “dos patitos”)……………i l seu regal li va molar mol…..aaaaaaaaaaaiiiiiiiii l seu Tora………A mi nkara hem falta una mika…..jejejeje, sók d ls petites, com ma tata.

Per fi he pogut veure l capítol d House dl dimarts……….déus, akest home està d la pera……..xo mola la seva filosofia –si puedes, jode al prógimo….sinó tu vida se irá al carajo--, vale, potser no diu exactament aixó xo, quanta cops no ho heu pensat, eh¿? Va, va, no sigueu tímids, s’ha d dir la veritat (q ls ho explikin a alguns polítiks……parlant d polítiks, sabieu q l nostre expresident més recent era un perill a la carretera quan nkara no tenia càrrec important¿? Es veu q a la hiena li agradava axió d fer xorrades mb l cotxe i tenia un munt d multes x excès de velocitat i akestes coses…..com q les hi pagava l partit…..el tio era un perill, no m’estranya q ara vagi dient segons qines coses d la Direcció General d Trànsit….), dons aixó, mb la veritat smpr x davant.

Tenía ganes q arribés l dia d’avui…..divendres, qina paraula més bonika, nkara q m’agraden altres paraules com gelat, rosa, imaginació, bellaco, lúgubre, fok, Kurama, llàgrima, miratge, somni, gat, prèssec, toronja…….i podria seguir, xo avui, la paraula q més m’agrada és divendres, xq aixó vol dir q podré dormir fins q en tingui proa, aixó vol dir q demà no m’hauré d’aixecar x anar ennloc…..q bé, avui és divendres…(vale, si, ja sé q avui som diumenge, xo resulta q als dl Blogger els agrada aixó d fer manteniment dia si i dia tmb....x tant, divendres no vaig poder publikar...així q ho faig avui.....queixes i reclamacions l 30 d febrer, gràcies).

Fa una estona m’he trobat mb la Tura al súper……..i l’he espantada per darrera jejejejejej, xo no només a ella, sinó tmb l seu nóvio (tot i q ell ha estat més lent….vaja, s’ha espantat xq la Tura ha fet un bot d dos metres com a mínim) i tmb he acabt d llegir l llibre q l meu papa em va regalar x Sant Jordi: Cazadores de Dragones………UUUUUUUUUUUUUUUUUUUAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA qin llibre.Anava sobre la història i descobriment dls dinosaures…..la meva pació dsprs d…….D RES M’ha agradat molt, tot i q tink lconstància d gent propera q no li troba la gràcia peeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerò a mi m’ha encantat………x fi he pogut descubrir qin any es van trobar ls primers restes fòssils dl meu estimadíssim Tyrannosaurus rex “The King”….1902 i l’home q l va anomenar va ser Henry Fairfield Osborn…………GRÀCIES (tot i així, qi l va trobar va ser un tal Barnum Brown, a Montana). Ha estat un llibre molt didàktik i, a més, he pogut llegir algunes d ls teories més absurdes sobre l’extinció dls dinosaures (no totes xo si la gran majoria), nkara q em qedo mb dues d ls millors:
-Els dinosaures es van extinigr xq ls herbívors van qedar-se sns aliment com a conseqüència d’una plaga d’ORUGUES.
-Els dinosaures es van extinguir xq van tenir “CATARATAS” q ls hi impedien veure...Jajajaja, són o no x riure¿? Jo quan ls he llegit……no he rigut sonorament xq estava rodejada d gent, xo x dins m’estava partint el pit, mare meva………qines coses se’ns acudeixen ls humans XD…..orugues, extinció x oruues…jejejeje

Ara ma llegiré la Catedral dl mar, xo ma vull comprar un q es diu “El cerebro femenino” q tmb és de divulgació científica, i la cosa no acaba akí…….tmb en tink altres en ment x comprar, cinc o sis més…….xo, ei, q consti q no m’agrada llegir, eh!!¡¡?¿ jejejejeje. Estik escoltant ls Spice Girls…………..si, nkara ls escolto xq l seu primer cd m’agrada molt i, nkara q hi ha noies q no ho reconeixen, jo sé q moltes com jo segueixen cantant “if you wanna be my lover, you gotta get my friends…” xo ara l treuré xq ja s la segona vegada q l’escolto avui…i l’una seguida d l’altra.

El temps passa ràpid, tot just ahir era una nena d bolquers q mirava Oliver y Benji i ara, sók una noia na mika més gran q, q…..segueix mirant Oliver y Benji…¬¬…ls viejas costumbres no se pierden jejeje, tot i q ara s n la seva versió remasteritzada: Super campeones hacia l mundial……….mira q als traductors castellans ls agrada aixó d’inventar noms i títols, xq Oliver y Benjuí, en realitat, sa diu Captain Tsubasa, q és el nom d l’Oliver n la seva versió nipona, significa ales. A mi, akest nom, m’arada……”ales”, jo l trobo molt bonik, tant x noia com x noi….
Crec q començo a canar…..i no només a vsoaltres, sinó tmb a mi mateixa…..wenu, aki ho deixo x avui, ja seguiré mb l meu peculiar fil d la vida un altre moment. Sayonara.


Ja ns llegirem. Ciao.

- Busca Bobby. Ai mama, tink por...¬¬...

Comentaris

El Tuberclefòssil més visitat

Aires de rereguarda