Like Juan Palomo...-yo me lo guiso, yo me lo como-...-methylophilus methylotrophus-...XD

Konnichiwa!!¡¡ Com va l finde?¿ Pos yo x akí fent d ls meves, jejeje, com smpr.....Demà celebrarem l cumple d l'Antoinette...a veure q pasa al final: serem més o serem menys¿?...mira q em sabra greu si ls coses no van bé. Uix, ahir vaig tenir uns problms mb aket blog...no podia publikar, KYAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA qina ràbia!!¡¡ jo q m'havia passat mitja tarda escribint...ale, a la merda...va, tmpk en fem un drama, q no hi havia res d'important, vaig escriure un trosset d'una cançó -...porta'm sempre amb tu, que el meu record puguis sentir, potser ara saps que mai no tornaràs aquí...- eh q es maka¿?, és el desè opening d One Piece "Tsuki to Taiyou"...meravellosa, sublim...la sèrie...si, si, la cançó tmb, com totes ls altres jejeje -...havia de ser el primer d'anar a descubrir-lo...-
Mai heu tingut la sensació d dir: avui és un dia x no ser..........a mi ma va passar l divendres, si ho arribo a saber, no hagués malgastat l meu tmps nant a la uni, total x fer UNA hora d classe.......si, si, heu llegit bé, UNA hora (oficialment, dues, xo l'última classe va ser un raskins d panxa total xq la profe q tenim ns ho posa tot a ls transparències, x tant, no hem d fer res.....vale, escoltar, xo a la pràctika, ningú l'escolta...) vale, oficialment, en van ser tres, xo la primera era un seminari on, a sobre, hi va faltar la ponent d turno........kina poka serietat!!!!¡¡¡¡ En resum: q va ser un dia poc produktiu.
Demà s l dia d la mama......q, ja teniu regal!!¡¡¿? Jo si, chincha!!¡¡ (nkara q s compartit....si, si....el tink JO!!!¡¡¡¡ juajuajuajuajuajuajuajuajuajuajuajua)...it's mine, my precious...Juju, qines paranoïes ^ ^U. A veure si ma germana es decideix a donar-me les pempins (by Kumba)....parlant d pempins, avui la meva lil' sister ha participat n la gimnestrada q s'ha fet al palau d'esports d la Vall d'Hebron......li ha qedat mol mako -wenu, a ella i a ls svs companyes jeje- i jo m'he kedat parcialment inútil d canell en endavant durant uns llarg minuts q mai acabaven....si, si....heu llegit bé: de canell en endevant.....i no, no penseu malament -pervertides i pervertits...si tu, tu qi més d totes i tots....hum, t'he clixat, sàpigues q sé qi ets i on vius, vale, potser no, xo la més gran d ls misèries caurà damunt teu si segueixes pensant n l q estàs pensat.....oingoing-. Total,q de tan aplaudir, m'he qedat lela, d tots ls altrs q participaven.....no hi ha gaire res x esplikar, bààààààààsicament, xq no recordo......mira, és un petit problema q tink, no recordar.....xo d debó, res greu. Ara, si esteu preocupats podeu visitar la web:

Gràcies, n akesta pàgina i podreu trobar tota la informació q volgueu sobre akesta estranya malaltia q tan sols m'afecta a mi (si algú té problemes x entrar s q és més tonta/tonto dl q em pensava.......mira q no saber navegar x internet...XD). Parlant d navegar x internet, la meva tata s'ha fet un blog, potser no és gaire interessant (d moment) xo li haig d fer propaganda, no¿?:

Tot i així, n ls meus enllaços teniu la direct connection mb l blog.....a veure si hi entreu (xo clar, si ho feu, aviseu-me, sinó no sabré q ho heu fet i serà un problema). Ara mateix....akesta cançó m'agrada, xo ma ralla molt, és veritat, no us passa mai q hi ha cançons q us rallen a la segona vegada d escoltar-la xo en canvi, n'hi ha d'altres q ls escoltarieu tot lo dia¿? doncs a mi si, x exemple, Queen of Hollywood, mai em cansaria d'escoltar-la (cansaria, cansasaria....KANARIA!!!¡¡¡ jajajajaja, q mona....), Little Wing....tmpk em canso mai d sentir-la....´

Vaja, dsprs d tot aixó sns sentit.....¡¡!!HIMAWARI!!¡¡.....jejejeje.....m'ha cansat d'escriure, a més, he d decidir qina imatge penjo avui........smpr podeu fer suggerències d'alguna imatge q us agradaria, dl q sigui, estik oberta a totes ls propostes possibles -xq enganyar-nos....PORCADES NO!!¡¡- així q ja ho sabeu, espero ls vostres opinions...dw!!¡¡

Ja ns llegirem!!!! Ciao!!!!


No teniu calor......crec que ha pujat la temperatura.

Comentaris

El Tuberclefòssil més visitat

Aires de rereguarda