l mokito....esto....moskito toraaaaaaaaaaaa !!¡¡

Ha estat una masakre moooooooooooolt forta, xo molt moltíssim!!¡¡ Ma germana te ls mans plenes d cràters x culpa dl moskit toraaaaaaaaaaa......merda d bicho!!¡¡
Wenu....air vam celebrar l cumpl d l'Antoinette....i va ser, bé, va ser, com smpr, ls coses podrien haver estat millor si haguèssim estat tots (xo d bon rotllo, sinó....ls coses no van com han d'anar) o, com a mínim, si dos dls interessats haguéssin estat ms xl tema x molt q tots dos diguèssin q no era el moment: SEMPRE POT SER EL MOMENT!!¡¡ mb dues parauls, la Kumba i jo.......fiufiufiu, xo no. Va riure mb l nostre regal...jejeje, era una cronologia molt chachi (ÔÔ chachi...he dit chachi¿? ai, mareta meva, crec q començo a desvariar.....juju, qin perill). Vam jugar al sing star.............i la Kumba i jo vam arrasar jejeje, ens haurieu d'haver vist canatnt "Dos hombres i un destino": qina coreo, qin sentiment, QINA PASADA!!!¡¡¡ Si, si, va ser divertit.

Fa calor, i ja pateixo x l'estiu, si ara ja vaig en calces curtes a casa....a l'agost q¿?¿?¿?¿?¿? Parlant d'agost, amb una mika d sort treballaré (i dik sort xq jo smpr la tnik d cul, xo espero q akest cop no fugi gaire lluny, sinó.....¬¬.....). M'estik aburrint tant passant apunts d classe xl exàmens (a veure, s'enten q ara no ho estik pas fent, sinó ya me contarás a santo d q estoy aki, frente al ordenador, comiendome l koko¿?). Vale, vale, ja comnço a anar xl mal camí, oi¿?!!¡¡ S q no tink res més a explikar (caraï, akest cop he acabat ràpid ÔÔ)...no ha passat....m'agrada la cançó q tik escoltant --Shining ray--....res d res, xq aixó d ma germana ja ho he dit més amunt; veureu, resulta q, molt probablement, a l'escola ha patit la visita indesitjada dls mosquits tigre (si, si, tora és tigre en japonés) i no vegis com té ls mans pobreta. com q ma mare és una desalmá, no l'ha portat al metge fins avui i, pobreta meva, s'ha estat com una setmana cagant-se n ls pikades misterioses......-qina mare, eh¿?- xq no són moko d pavo, d debó....són com un cràter: la part central d la pikada es troba més enfosada i més vermella, en canvi, la part més externa sobresurt (com envoltant, com si fos un anell) i és més clareta.....i fan mal.
A part d aixó.....no tink res a dir, res si no tenim en compte q ma pika tot l cos només d pensar n ls pu*** moskits...uuuuuuuuuuuuugghh...qina ràbia...Weno, dons a tots....NA NIT!!¡¡...dw!!¡¡


Ja ns llegirem!!!! Ciao!!!!


Jeje....cal dir res¿?

Comentaris

El Tuberclefòssil més visitat

Aires de rereguarda