....Nàrsel i l món....

Ola gent!!!!!!!!!!!¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡ Ha passat tmps dsd l'últim cop, eh¿?.............mira, he estat ocupada: reclamacions l 32 d febrer jejeje.
Heu nat al saló o q¿? Jo si...vaig nar mb la meva germana i ens ho vam passar d conya: divendres al migdia...no hi ha havia ni una ànima...més amples q la mare q ens va...(la resta us la imagineu vosaltres). Ma vaig comprar l 16 d Fruits Basket....snif snif snif....vaig plorar i tot...qina història més maka la de la Kyoko i en Kazuya...snif snif snif...qin tros d'home (i serà q estava pok bo, saps!!¡¡)...;(...ara m'entra la nostàlgia, s q estik escoltant l'opening d Fruits i.............bueeeeeeeeeeeeee!!¡¡ q bonik, q bonik!!¡¡ Pobre Kyo......està quelcom estigmatitzat akest nano.......

Demà Sant Jordi!!!¡¡¡ Nois, ja heu comprat la rosa¿? Noies, ja heu comprat l llibre¿? Garrepes, ja esteu maleïnt el dia¿?........jo ja tink l meu regal d Sant Jordi, xo el papa no me'l donarà fins demà: és un llibre q sa diu "Cazadores d Dragones" i va sobre paleontologia......em cau la baba d pensar-hi........avui me n'he comprat un altre, el q ha tret el fill del Tolkien: Els fills de Húrin........i crec q el meu està en mallorquí jejeje (si...m'ho ha confirmat llegir-me bé l títol : Els fills d'en Húrin.......a més, dins hi ha més d'un nom mb l'article Na lqsigui.....weno, l'entendre d totes maneres, així q m'importa pok. Era una curiositat com qualssevol altra jeje). L averitat s q hi ha més d'un llibre q ma vull comprar.....xo temps al temps. N'hi ha un en especial " El cerebro femenino" q explica xq ls dones som capaces d'entendre ls altres només mb paraules, és a dir, xerran xls descosits...cosa q ls homes no fan....i q consti q no critiko, eh!!!¡¡¡ Tmb n'hi ha un altre sobre la Bruixa d l'oest....un altre sobre una vampiressa....un sobre fantasmes i deesses................ei, es nota qin tipus d lectura m'agrada, no¿? jejeje El cas s q ls llibres els hem comprat al mercat d Sant Antoni........i he trobat un munt d còmics!!!¡¡¡...ja veig....mai acabaràs l dia sns saber res nou...i tant, i tant...

Al papa ja li hem comprat una cosa......una q li agradarà....o no......va, segur q si....o no....si, si, segur q li enkanta, sobretot si li hem comprat el pacahuet i jo, no¿?!!¡¡. En tot cas....si ell no ho vol, ja m'ho qedaréjo i dw problema....¬¬....xo ma frustaré molt i molt....

Si no hi ha res més a dir...jo plego akí...........Dw
Ja ns llegirem!!!!! Ciao!!!!!

Ja q arribeu aki..............q us costa deixar un missatge, eh¿?!!¡¡...estik enfadat...

Comentaris

El Tuberclefòssil més visitat

Aires de rereguarda