......there's a long road to follow.........still waiting next tomorrow........

Aix.................axó d no haver d'estudiar........es fa complicat. Si, gent, si; per fi he acabat ls examens, dsprs d'un mes (i alguns mals dies) he acabat la tortura. No vull ni pensar en com aniràn ls notes..............nkara q conec a un noi q no s'haurà d preocupar gaire.......................... si gent, existeixen akells mb la flor al cul........UN 10 A CITOLOGIA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Com ho ha fet, aaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.......misteri, estudia matemàtiques per saber-ho...

Certament, no hi ha gaire x explicar...........x algu com jo. algú mb una font d'energia inesgotable i irracional.............la vida és un enorme somriure......o aixó s l q ma diuen ls meves companys d classe quan ma veuen pel mati:
- Natàlia............no se d'on treus tants energia a akestes hores.
- Doncs no sé, simplement hi és........- I jo ma pregunto: Tant complicat es aixecar-se mb un somriure????????????¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿. Nu se, potser sok jo q visc massa feliç..........fins i tot, sóc incapaç d veure ls coses més negres quan ls tink davant, no se si m'enteneu?¿

Se q enkara haig d publicar ls fotos d Disney............xo s q ma fa tanta mandra, a més, no tan sols són ls de Disney, sino tmb ls dl Saló dl manga i ls cap d'any.............SÓN MOLTES FOTOS I MOLT POC TEMPS!!!! Amb una mika d sort, estaràn abans d l'estiu...............o aixó spero.
M'he fet el pròpòsit d'intentar escriure un parell d cops x setmana................a veure si és veritat.
No tink res a fer, m'estic rallant molt...................intentaré fer alló d la meva germana. Weno ns veïem aviat!!! Dw



Feel the gravity!!!!!
Ja ns llegirem!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ciao!!!!!!!!!!!!!!!!!!

P.D: BE HAPPY!!!!!!!!

Comentaris

El Tuberclefòssil més visitat

Aires de rereguarda