Expedient Nalataia 1.0 --> Fotos de Paris II



Angle curiós per la Torre, no¿? És realment impressionant.
Personalment, em va agradar molt pujar-hi; la ciutat d Paris es veïa enorme, semblava no tenir límits.
Era increïble estar allà dalt.......es veïa tant insignificant la gent - realment, no som res -.
En vaig fer un munt d fotos de i desde la Torre, així q he pensat posar ls q més em van agradar o, com amínim, les q m'han semblat més interessants.

Vista aèria............d poc q no em cau la càmara: estava a l'últim pis i hi havia un enreixat xq ningú pogués caure; per a poder fer la foto vaig haver d treure el braç..........mai més!!

Altre foto feta dsd el carrer. M'hagués agradat fer la foto dsd sota mateix de la Torre, al mig, xo hi havia una lona verda molt lletja i, la veritat, no era gaire estètic......¬¬






Aquest pla picat està fet desde la primera planta de la Torre. Com es pot apreciar, la gent és molt porca..............si, si, porca, xq aixó no són cagades d'ocell, no!!!: són xiclets.

El cas es q el meu braç no va donar x més, és el q passa quan ets un tap d bassa, jejeje ^^




























El Sena vist dsd el més alt de la Torre. Era un espectacle molt entretingut i, a més, és realment preciós estar allà daltQuan vaig veure aquesta mòmia...............vaig arribar a pensar q despertaria de debó!!!!
^^ q innocent, oi¿? jejeje






Weno, la pròxima....................veurem la Venus de Milo en su faceta màs oculta jejejejeje
Ja ns llegirem !!!!!!!!!!!!!!!!!!






















































El Louvre...........bé, l'entrada al Louvre. Quan vaig anar-hi, vaig entrar gratis ja q els divendres a partir de ls 18.00, i xls menors de 25 anys, l'entrada és gratuita..............jeje, ja ho sabiem jejejejeje.
Era increïblement gran. La Gioconda.....una caca de la vaca!!! No  sé q tanta història mb el quadre, no és tan espectacular com diuen........em va agradar molt més la Venus d Milo...........o ls estatues de ls divinitats grecoromanes................o el Codi d Hammurabi, xo en general...............bé, molt bé.

Era on lloc enorme, a cada revolt hi havia una sala amb quadres, estatues, etc. No era impossible perdre el nord jejeje, més d'un cop ens va passar q no sabiem on erem, aixó si, estava tot molt ben indicat.

Ciao!!!!!!!!!!!!!!

Comentaris

El Tuberclefòssil més visitat

Aires de rereguarda