Expedient Nalataia 1.0 --> Fotos de Paris III


La Venus de Milo....................aquesta és la q ensenyen tots els llibres d'història, però hi ha més, hi ha una versió q mai cap llibre ensenya...........................jo l'he vist...
.
El cul de la Venus!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Aquesta és una imatge q mai ensenyen els llibres d'història, eh¿? jejeje XD
S'ha d dir q és una foto original i tmb feta mb mala llet, xq s'ha d tenir-ne molta x fer un a cosa així, no¿?¿? Suposo q sóc la persona indicada x fer una burrada com aquesta jeje.
Em va semblar q seria una foto curiosa i, evidenment, a la meva familia tmb.



El codi de Hammurabi.........................aquell q diu alló de "ojo por ojo" y acabamos todos ciegos...................jejejejeje. No te gaire misteri, és un tros d pedra negre, xo mola ^^



Foto psicodèlica d la Torre Eiffel. La Torre s'il·luminava a partir de ls 21.00 més o menys...............estavem estirats a la gespa de davant de la construcció fent el "vago" i ens vam dedicar a fer fotos.......aquesta, en concret, està feta sense flaix, per això em va sortir torta, xo no queda pas malament. D'aquest tipus d fotos així en vaig fer un munt............no tinc gaire pols.

El Palau d Versalles...............no em va agradar especialment, així q vaig fer quatre fotos i gràcies.


Segurament els jardins haguéssin estat bé de veure, xo no hi vam entrar.




















Notre-Dame......m'agraden ls angles curiosos, eh¿? jejeje
Per dins era com qualsevol altre esglèsia, molt ostentosa i no m'extranya, amb la d pasta q te l'esglèsia robada a la gent durant anys i anys......ja és normal q sigui com és.
Justament vam anar-hi el dia en q li canviaven el nom a la plaça de davant de Notre-Dame: crec q la plaça es deia Notre-Dame de Paris i q li anaven a canviar el nom pel de Plaça de Joan Pau II.
Hi havia un munt d policia de "paisano", tot i q es notava molt q ho eren.........no en saben aquests francesos......¬¬.

El Palau i els Jardins de Luxemburg. La veritat, no se xq vam anar-hi, xo l' Antoinette va proposar-ho i...........weno, al cap i a la fi estavem allí x veure com més coses millor. Vam ser-hi pel migdia, el migdia q la selecció espanyola de basket va guanyar el mundial..............l' Antoinette i jo estavem més pendents del resultat q altra cosa jejejeje.



Mont Matre................era un indret curiós. Hi passava un airet molt agradable tot i q sembla q fes un mal dia.
Hi havia un munt d persones q es dedicaven a perseguir els turistes per fer-los un retrat.......¬¬ tenien cada pinta....

St.Dennis.........................l'estadi on el Barça va guanyar la Champions. Crec q no fa falta afegir res més oi¿? XD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Weno, aixó és tot el q puc oferir sobre Paris. El pròxim expedient serà sobre Disney. Espero q us hagi agradat, sino......................dos piedras!!!




























Ja ns llegirem!!!!!!!!!!!!!!!! Ciao!!!!!!!!!!!!!!!!!

Comentaris

El Tuberclefòssil més visitat

Aires de rereguarda