...la carrera...viento en popa!!!!!!!

Tink la sensació q, per fi, m'he tret del damunt la meva creu...la BIOKIMIKA!!!! MaRE MEVA...Mira q havia patit mb akest exàmen, xo sembla q el tink aprobat amb un 6.4. Ara, no sé si la nota és la de l'exàmen o bé la global q em qeda de curs...en tot cas crec q puk afirmar q estik aprobada.
Ara només em falten x assegurar 3 assignatures...a veure q tal ¬¬, tot i q tink la lleugera sensació q no gaire bé, xo vaja...el mateix deïa de biokimika i ....mira!!!
Per cert, em fan molt de mal els peus.....si algú coneix un bon remeï (i q no sigui l'aigua mb sal, siusplau ¬¬) q me'l digui, sino, em veig sns peus molt aviat jejejejeje
A veure si torno a escriure alguna cosa q no siguin xorrades xq no crec q us importin gaire ls meves notes a la carrera, x tant......tot i així, trankils, q us mantindré informats....
Ja ns llegirem..Ciao!!!

Comentaris

  1. felicitats !!!!!!
    com diu la canço " la vida te da sorpresas,sorpresas te da la vida...."
    pels peus millor uns de fusta.....jejeje
    .......això fes-nos gaudir amb els escrits plens d..........
    BlanK

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Comenta, és gratuït! Però vigila, que si no m'agrada... ja pots còrrer, buahahaha!

El Tuberclefòssil més visitat

Aires de rereguarda